تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی Pro1-X با سیستم ‌عامل LineageOS و Ubunto Touch تولید خواهد شد

قرار است XDA با همکاری F(x)tec گوشی هوشمند جدیدی تولید کند که تمرکز زیادی روی قسمت نرم‌افزار و سیستم‌عامل دارد؛ به همین دلیل سیستم‌عامل LineageOS برای این گوشی جدید انتخاب شده است. حتما می‌دانید این سیستم‌عامل پس از کنسل شدن پروژه سیستم‌عامل Cyanogen به وجود آمد. بااین‌حال XDA قصد دارد درکنار این سیستم‌عامل از سیستم‌عامل دیگری به‌نام Ubunto Touch استفاده کند.

پروژه این گوشی جدید در ابتدای راه است؛ بااین‌حال بر اساس اطلاعات و تصاویر منتشرشده، XDA توانسته است با کابل USB-C خروجی HDMI از گوشی بگیرد و آن را به صفحه‌نمایش بزرگ‌تری متصل کند. این ویژگی باعث می‌شود سیستم‌عامل لینوکس را روی صفحه‌نمایش بزرگ‌تر مشاهده کنید. در این ویژگی دقیقا نسخه دسکتاپ لینوکس به نمایش درمی‌آید. سیستم‌عامل Ubunto بدون مشکل روی گوشی کار می‌کند و از اپلیکیشن‌های اندروید هم پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی Pro-X با سیستم عامل لینوکس

گوشی جدیدی که XDA و F(x)tec در حال ساخت آن هستند، Pro1-X نام دارد. شرکت F(x)tec قبلا گوشی‌ هوشمندی به‌نام Pro1 راهی بازار کرده است. XDA اعلام کرد این گوشی هوشمند Pro1-X هشت گیگابایت رم دارد و از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. سایر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی همانند Pro1 خواهد بود.

گوشی Pro1 یک صفحه‌کلید فیزیکی دارد که به‌صورت کشویی از زیر صفحه‌نمایش خارج می‌شود؛ صفحه‌کلید QWERTY که پشت صفحه‌نمایش ۵٫۹۹ اینچی OLED ‌با وضوح ۱۰۸۰+ و نسبت تصویر ۱۸:۹ قرار می‌گیرد. ضخامت این گوشی ۱۴ میلی‌متر است و ۲۴۳ گرم وزن دارد.

مقاله‌ی مرتبط:

به احتمال زیاد این گوشی جدید با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ راهی بازار می‌شود و باتری آن ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. این گوشی از شارژ سریع ۳ استفاده می‌کند.

دوربین اصلی Pro1-X از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد؛ این حسگر IMX363‌ سونی خواهد بود. دوربین جلو حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد. بد نیست به این موضوع  اشاره کنیم که گوشی Pro1-X یک دکمه مخصوص برای عکاسی دارد و از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم استفاده می‌کند.

گوشی پرو ایکس وان با سیستم عامل لینوکس

اگر این گوشی را با سیستم‌عامل اندروید انتخاب کنید، سیستم‌عامل LineageOS 16 آن بر اساس اندروید ۹ خواهد بود؛ اما به اندروید ۱۰ هم به‌روزرسانی می‌شود. گفته شده است این گوشی به‌زودی از ویندوز و سیستم‌عامل SailfishOS هم پشتیبانی خواهد کرد.

XDA گوشی Pro1-X را ازطریق سایت IndieGOGO می‌فروشد و قیمت در نظر گرفته‌شده برای آن ۶۰۰ دلار خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی Pro1-X با سیستم ‌عامل LineageOS و Ubunto Touch تولید خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..