تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاسی بلند جنسیس GV70 معرفی شد

برند جنسیس با سرعت به افزایش تنوع محصولات ادامه می‌دهد و حالا یک خودروساز کاملا مستقل با انواع سواری و شاسی‌بلند است. جنسیس برای هیوندای، مشابه لکسوس برای تویوتا است. غول خودروسازی کره تلاش می‌کند تا راهی به بازار محصولات لوکس دنیا و خصوصا امریکا باز کند. ضمن سرمایه‌گذاری سنگین بر توسعه‌ی مدل‌های ساخت جنسیس، هیوندای رقابت با برندهای لوکس آلمانی در کلاس بدنه‌های مختلف را هدف‌گذاری کرده است.

زمستان سال ۲۰۱۹، جنسیس GV80 به‌عنوان اولین شاسی‌بلند شرکت سازنده معرفی شد. این محصول با بدنه‌ای در اندازه مشابه لکسوس RX و پورشه کاین، آستانه قیمت ۵۰ هزار دلاری دارد و انبوهی از امکانات لوکس با پیشرانه ۳۰۰ اسب‌بخار فراهم می‌کند. فروش GV80 در کشورهای مختلف جهان آغاز شده است؛ اما از اواسط سال ۲۰۲۱، نسخه کوچک‌تر با نام GV70 نیز عرضه خواهد شد.

Genesis GV70  جنسیس جی وی 70

هنوز اطلاعات دقیقی از توانایی‌های فنی GV70 منتشر نشده است. در تصاویر رسمی، نمای ظاهری با وفاداری به سبک طراحی مدرن جنسیس دیده می‌شود. طبیعتا، مشابهت بسیار زیادی بین کراس‌اور GV70 و سدان G۷۰ وجود دارد. در مقایسه با برادر بزرگ‌تر (GV80)، حالت کوپه در انتهای بدنه دیده می‌شود و چراغ‌ها، الهام‌گرفته از پورشه ماکان به‌نظر می‌رسند. محصول جدید جنسیس، خمیدگی بسیار زیبایی در ستون C (انتهای بدنه) دارد و حالتی چشم‌نواز برای شیشه مثلثی مجاور صندوق عقب، ایجاد می‌کند.

جنسیس GV70 ترکیبی کم‌نظیر از مشخصه‌های اسپرت و لوکس در یک کراس‌اور است. این خودرو، سرشار از خطوط حجم‌دهنده و برجستگی‌های واضح روی بدنه، تفاوت‌های زیادی با رقبا دارد. روی کاپوت، خطوط هماهنگ با نشان تجاری و جلوپنجره وجود دارد. خطی عمیق هم، ضمن پوشش سراسر نمای جانبی، چراغ‌های جلو و عقب را با انحنا، به هم وصل می‌کند. این خودرو، فاقد قطعات سیاه‌رنگ پلاستیکی در سپرجلو و گلگیرها است. حتی مه‌شکن‌های سنتی در گوشه‌های پایین سپر هم، به داخل کاسه چراغ منتقل شده است تا حالت لوکس و مدرن خودرو، تقویت شود.

Genesis GV70  جنسیس جی وی 70

در فضای داخلی، چیدمان سنتی و شبیه به خودروهای قدیمی انگلیسی دیده می‌شود. کلیدهای میان داشبورد برای کنترل تهویه مطبوع و سیستم‌های فنی خودرو، ناحیه‌ای مخصوص به خود با شکل بیضی و رنگ سیاه دارند. فرمان، صندلی‌ها، تودری و زمینه داشبورد با چرم هم‌رنگ ارائه خواهند شد. در وسط، نمایشگر لمسی ۱۴/۵ اینچ با حالتی جدا از سطح و ایستاده طراحی شده است؛ پشت فرمان هم نمایشگر دیجیتال ۱۲/۳ اینچ وجود دارد.

جنسیس GV70 احتمالا با پیشرانه‌های مشابه GV80 تولید خواهد شد. بر این اساس، موتور توربوشارژ ۲/۵ لیتری با قدرت ۳۰۰ اسب‌بخار و توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت در زمانی حدود ۶ تا ۷ ثانیه، محتمل خواهد بود. همچنین، پیشرانه ۳۷۵ اسب‌بخار جنسیس با حجم ۳/۵ لیتر و مجهز به توربوشارژ دوگانه، می‌تواند گزینه قابل انتخاب برای خریدار GV70 باشد تا سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت نزدیک به ۵ ثانیه فراهم کند.

هنوز قیمت رسمی و زمان دقیق تولید GV70 مشخص نشده است. این محصول، برای عرضه جهانی در سال ۲۰۲۲ آماده می‌شود و احتمالا اواسط ۲۰۲۱ وارد بازار کره جنوبی خواهد شد. باتوجه‌به آستانه قیمت ۵۲ هزار دلاری پورشه کاین و ۴۴ هزار دلاری بی‌ام‌و ایکس ۳، می‌توان انتظار داشت که مدل پایه از جنسیس GV70 در حدود ۳۵ تا ۴۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاسی بلند جنسیس GV70 معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..