تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد گلف کشور

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سید ریاس‌الدین برزنجی گفت: مسابقات آزاد گلف کشوری در بخش آقایان از امروز پنج‌شنبه /۸ آبان‌ماه/ و مسابقات بانوان پنج‌شنبه هفته آینده /۱۵ آبان‌ماه/ برگزار خواهدشد.


وی گفت: براین اساس سعید سلیمانی، سجاد بیرامی، منصور حسین‌نژاد، آرمان مصطفی‌زاده، اسماعیل محمودی و رامین سیمین دله‌دری به عنوان تیم آقایان و سوسن عبدلی آیدنلو، شبنم علیزاده، میترا معزز، مهسا حدادزاده، شادی نقی‌زاده و هدیه رضایی به عنوان تیم بانوان انتخاب شده‌اند.


وی اضافه کرد: مسابقات آقایان از امروز آغاز می‌شود و تیم استان بعد از اردوی اوایل مشترک اوایل هفته با تیم آذربایجان‌شرقی به مسابقات اعزام شده است.


مسابقات آزاد گلف کشور، با حضور ۵۰ گلف باز از استان‌های سراسر کشور از جمله تیم آذربایجان‌غربی و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود.
این رقابت‌ها قرار است برای نخستین بار از ساعت ۹ صبح در شبکه ورزش پخش زنده شود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد گلف کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..