تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توئیتر پس از جنجال افشای ایمیل بایدن، توئیتر سیاست‌ های خود را تغییر می دهد

توییتر پس از جنجال پست نیویورک، سیاست‌ های خود را تغییر می دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارشی که روز چهارشنبه منتشر شد، جک دورسی، مدیر عامل توئیتر و دیگر مدیران برجسته فناوری اعلام می‌کنند  که تلاش برای تغییر یک ماده از قانون فدرال که به بند ۲۳۰ معروف است، می‌تواند عواقب بدی برای آزادی بیان در اینترنت داشته باشد. دورسی، مارک زاکربرگ مدیر عامل فیسبوک و سوندار پیچای مدیر عامل گوگل، روز چهارشنبه درمورد تغییرات احتمالی این ماده از قانون، در مقابل کمیته تجارت سنا شهادت می‌دهند.

بند ۲۳۰ چیست؟

بند ۲۳۰ به بخشی از قانون نزاکت ارتباطات در سال ۱۹۹۶ اشاره دارد که شرکت‌های رسانه اجتماعی از پست‌های شخص ثالث در سیستم عامل خود محافظت می‌کنند. دورسی در شهادت کتبی نوشت: "فرسایش بنیادی بند ۲۳۰ می‌تواند نحوه برقراری ارتباط ما از طریق اینترنت را از بین ببرد و فقط تعداد کمی از شرکت‌های بزرگ فناوری و بودجه کافی باقی بمانند. "

ترامپ رئیس جمهور و قانونگذاران برجسته جمهوری خواه خواستار تغییر یا لغو این ماده در میان ادعا‌های مبنی بر سانسور سکو‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توئیتر و فیسبوک شده است که در این بین فیسبوک، توئیتر و گوگل اتهامات مبنی بر مغرض بودن اقدامات تعدیل محتوی آن‌ها را در برابر دیدگاه‌های محافظه کار  رد کردند.

توئیتر پس از جنجال پست نیویورک، سیاست‌ های خود را تغییر می دهد

قانونگذاران جمهوری خواه طی روز‌های گذشته از فیسبوک و توئیتر به دلیل مدیریت گزارش نیویورک پست در مورد ایمیل‌های به دست آمده از یک لپ تاپ که ظاهرا متعلق به هانتر بایدن، پسر جو بایدن، نامزد انتخابات ریاست جمهوری است، انتقاد کردند.

توئیتر تصمیم خود در مورد محدود کردن دسترسی به محتوا ایمیل بایدن را با سیاست‌های خود توضیح داد، در حالی که فیسبوک گفت که این گزارش تحت بررسی واقعی شخص ثالث است.

به گفته سناتور‌های جمهوری خواه، تصمیم شرکت‌ها برای محدود کردن دسترسی به این گزارش را نه تنها سانسور یک نشریه مهم مطبوعاتی در توئیتر و فیسبوک را نشان می‌دهد بلکه همچنین گفته می‌شود آن‌ها در انتخابات دخالت می‌کنند. پیش بینی می‌شود دورسی و زاکربرگ در ۱۷ نوامبر، درست دو هفته پس از روز انتخابات، در مقابل کمیته قضایی سنا حاضر شوند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توئیتر پس از جنجال افشای ایمیل بایدن، توئیتر سیاست‌ های خود را تغییر می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..