تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابرخودرو بوگاتی بولاید معرفی شد

محصول جدید بوگاتی از بسیار جهات، متفاوت از تولیدات اخیر شرکت سازنده است. در این ابرخودرو، کاهش وزن و توانایی‌های فنی باری مانور در پیست، مدنظر قرار گرفته است تا نه‌تنها در مسیر مستقیم، بلکه در جاده‌های مارپیچ هم فراتر از انتظار باشد.

بوگاتی بولاید، مجهز به پیشرانه ۸ لیتر W16 است که پیش‌تر روی چنتودیه‌چی (Centodieci) و شیرون سوپراسپرت +300 نصب شده بود. این موتور، حالا با بنزین مخصوص مسابقات و اکتان ۱۱۰، قدرت ۱,۸۲۵ اسب‌بخار و گشتاور ۱,۸۵۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. بیشترین قدرت در ۷ هزار دور و نهایت گشتاور در ۲ هزار دوربردقیقه فراهم می‌شود. با این شرایط، بولاید نسبت به چنتودیه‌چی، ۲۴۷ اسب‌بخار قوی‌تر شده است؛ اما همراه بنزین معمولی (اکتان ۸۰) قدرت ۱,۵۷۸ اسب‌بخار (مشابه چنتودیه‌چی) خواهد داشت.

وزن خالص بولاید، ۱۲۴۰ کیلوگرم خواهد بود و نسبت وزن به قدرت ۰/۶۷ کیلوگرم بر اسب‌بخار و همچنین، نسبت وزن به گشتاور مشابه خواهد داشت. هم سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت این خودرو، ۲/۱۷ ثانیه و صفر تا ۲۰۰ کیلومتربرساعت، ۴/۳۶ ثانیه خواهد بود. براساس اظهارات رسمی شرکت سازنده، تست‌های عملی بوگاتی بولاید هنوز در شرایط واقعی انجام نشده و حتی زمان ۷/۳۷ ثانیه برای سرعت‌گیری صفر تا ۳۰۰ کیلومتربرساعت، از شبیه‌سازی نرم‌افزاری به‌دست آمده است. بوگاتی ادعا می‌کند که بولاید، ۱۲ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت ۴۰۰ کیلومتربرساعت خواهد رسید.

Bugatti Bolide بوگاتی بولاید Bugatti Bolide بوگاتی بولاید Bugatti Bolide بوگاتی بولاید Bugatti Bolide بوگاتی بولاید Bugatti Bolide بوگاتی بولاید Bugatti Bolide بوگاتی بولاید Bugatti Bolide بوگاتی بولاید Bugatti Bolide بوگاتی بولاید

دیگر نکته جالب درباره بوگاتی بولاید، توانایی رسیدن به سرعت ۵۰۰ کیلومتربرساعت است. همچنین در شبیه‌سازی‌ها، زمان ۲۰/۱۶ ثانیه برای رسیدن به این سرعت وجود دارد که برتر از رقبا خواهد بود. با این آمار، بوگاتی بولاید احتمالا می‌تواند نوربرگ‌رینگ را در زمان ۵ دقیقه و ۲۳/۱ ثانیه طی کند؛ درحالی‌که رکورد این پیست برای خودروهای استاندارد جاده، ۶ دقیقه و ۴۴/۹۷ ثانیه است. از سویی دیگر، حتی خودروهای پروتوتایپ کلاس LP1 در مسابقات لمان 24 ساعته هم، نمی‌توانند سریع‌تر از بولاید در پیست عمل کنند. محصول جدید بوگاتی در شبیه‌سازی، یک دور از پیست لمان فرانسه را در ۳ دقیقه و ۷ ثانیه طی کرده است.

مهم‌ترین تفاوت بولاید با دیگر محصولات مدرن بوگاتی، توجه ویژه به مشخصه‌های مورد نیاز برای رانندگی در پیست و حذف امکانات لوکس است. ارتفاع سقف این مدل از سطح زمین، ۹۹۵ میلی‌متر خواهد بود که نسبت به شیرون، ۳۰ سانتی‌متر کوتاه‌تر است. حالت X شکل چراغ‌های جلو و عقب نیز، در میان خودروهای جاده‌ای دنیا نظیر ندارد.

هنوز اطلاعات کاملی از قیمت و زمان ساخت بوگاتی بولاید دردسترس نیست. تصاویر منتشر شده از این محصول، احتمالا مربوط به نمونه پیش‌تولید (پروتوتایپ) یا نسخه مفهومی است و در مدل نهایی، تغییراتی خواهد داشت. بیش از هشت ماه زمان صرف پروژه بولاید شده و تولید آن به‌عنوان یک محصول تجاری، قطعی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابرخودرو بوگاتی بولاید معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..