تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بستری ۸۴۱ بیمار مشکوک به کرونا در استان یزد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ ابراهیم سلمانی افزود: در حال حاضر ۷۳۱ بیمار مشکوک به کرونا در بخش و ۱۱۰ نفر نیز در اورژانس بیمارستان ها بستری هستند.
وی ادامه داد: از این تعداد ۱۵۳ بیمار به دلیل حاد بودن شرایط در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار گرفته اند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به نیاز بیماران به اکسیژن خاطر نشان کرد: در موج اول ۱۵ درصد بیماران بستری به اکسیژن نیاز داشتند این در حالی است که در موج سوم به ۸۵ درصد تا ۹۰ درصد افزایش یافته است.
سلمانی با اشاره به بحرانی بودن وضعیت استان تصریح کرد: برای مهار و کنترل این بیماری همچون موج اول به همکاری هم استانی ها نیاز است و از حضور بی مورد در سطح شهر جدا پرهیز کنند و در خانه بمانند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بستری ۸۴۱ بیمار مشکوک به کرونا در استان یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..