تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحدت و همدلی امروز کشور، نتیجه جانفشانی‌های شهداست

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سعید اوحدی در در آیین امضای تفاهم نامه تامین زمین و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران که در محل استانداری برگزار شد از تلاش های استانداری در زمینه رفع مشکلات جامعه ایثارگری و جانبازان قدردانی کرد و ادامه داد: خوشبختانه در سایه وحدت و همدلی حاکم در استان، روند امور به بهترین شکل ممکن در حال اجراست.
 
وی با اشاره به انعقاد دو تفاهم نامه همکاری فی ما بین استانداری آذربایجان شرقی و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای تامین مسکن واشتغال ایثارگران عنوان کرد: امیدواریم فرآیند اجرایی این تفاهم نامه به عنوان یک قرارداد تعهدآور، هرچه سریع تر عملیاتی شود.
 
وی همچنین با بیان اینکه همه ما مدیون خانواده‌های شهدا هستیم تصریح کرد: شهدا با خون خود، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و بی شک اگر جانفشانی ها و رشادت های آن ها نبود، امروز هیچ اثری از اسلام، قرآن و انقلاب در کشور وجود نداشت.
  
دکتر محمدرضا پورمحمدی نیز در این مراسم گفت: مسکن و اشتغال از جمله دغدغه های امروزی بسیاری از خانواده ها و بخصوص خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
 
وی با اشاره به اهتمام جدی مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری عنوان کرد: خدمتگزاری بی منت به مردم، اصلی ترین وظیفه تمامی مسئولان است.
 
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: این موضوع نیز باید همواره مورد توجه تمامی دستگاه های مسئول قرار گیرد چرا که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست.
 
حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این جلسه از توجه مسئولان به تامین مسکن و اشتغال فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان قدردانی کرد و گفت: برنامه ریزی و و تلاش برای رفع نیازهای فرهنگی نیز از جمله انتظارات ما از تمامی مسئولان امر است.
 
وی با اشاره به تلاش دشمنان ایران اسلامی برای شبیخون شدید فرهنگی در جامعه ابراز کرد: هیچ شخصی از تیررس دشمنان در امان نیست و بر همین اساس باید برنامه ریزی ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب، افزایش یابد.
 
وی به دیدار اخیر خود با تعدادی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز اشاره کرد و ادامه داد: با دستور استاندار محترم، جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد که ضمن قدردانی از تلاش های موثر انجام شده، انتظار داریم تصمیمات اتخاذ شده هرچه سریع تر اجرا شود.
 
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین صبح امروز در منزل تعدادی از خانواده های شهدا و آزادگان تبریز حضور یافت و با خانواده های آنان گفتگو کرد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحدت و همدلی امروز کشور، نتیجه جانفشانی‌های شهداست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..