تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ دیسپلی مجوز فروش به هواوی را دریافت کرد

تحریم‌های دولت آمریکا باعث شده است هر شرکتی که بخواهد با هواوی همکاری کند، به‌دنبال کسب اجازه و دریافت مجوزهای لازم از دولت آمریکا باشد. منابع مختلف امروز به خبرگزاری رویترز اعلام‌ کرده‌اند که سامسونگ الکترونیکس مجوزهای لازم برای فروش قطعات و صفحه‌نمایش به هواوی را از دولت آمریکا دریافت کرده است. البته این مجوز برای یک سری از محصولات خاص هواوی صادر شده است.

سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) که یکی از زیرمجموعه‌های سامسونگ به‌حساب می‌آید، مشتری بزرگی مانند اپل دارد. سامسونگ دیسپلی صفحه‌نمایش OLED تولید می‌کند که روی بسیاری از گوشی‌های بازار از جمله گوشی‌های اپل قرار می‌گیرد. حالا این شرکت توانسته است مجوز فروش صفحه‌نمایش به هواوی را از دولت آمریکا دریافت کند.

مقاله‌های مرتبط:

هنوز مشخص نیست سامسونگ با چه شرایطی می‌تواند صفحه‌نمایش به هواوی بفروشد؛ آیا سامسونگ برای فروش مدل‌های دیگر صفحه‌نمایش به هواوی باید مجوز دریافت کند؟

شرکت ال‌جی چند روز پیش اعلام کرده بود که این شرکت و سایر شرکت‌هایی که در حوزه تولید قطعات نیمه‌هادی فعالیت می‌کنند، باید برای کار کردن با شرکت هواوی مجوز دریافت کنند. ماه پیش شرکت اینتل توانست مجوز فعالیت با شرکت هواوی را دریافت کند.

تحریم‌های آمریکا علیه هواوی باعث شده است این شرکت در حوزه ساخت گوشی هم با مشکل مواجه شود. درحال‌حاضر هواوی مشکل جدی در ساخت تراشه‌های Kirin دارد و گوشی‌های جدید این شرکت از جمله میت ۴۰ از خدمات گوگل پشتیبانی نمی‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ دیسپلی مجوز فروش به هواوی را دریافت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..