تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی ۱۰ گوشی برتر این هفته (۵ آبان)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Apple در هفته گذشته هر چهار رتبه اول محبوب‌ترین گوشی‌های هفته را به خود اختصاص داد و به نوعی بازار را قبضه کرده‌بود ولی این هفته با معرفی دو محصول جدید شرکت Huawei، جایگاه‌های دوم و سوم به این شرکت تعلق گرفته است. با این حال Apple همچنان سهم بیشتری بین تمام شرکت‌های تولیدکننده گوشی را به خود اختصاص داده‌است.

در این هفته iPhone 12 Pro Max که هفته گذشته نیز در جایگاه اول قرار داشت، جایگاه خود را حفظ کرد و به صدرنشینی ادامه داد. این هفته که دو محصول جدید Huawei خیلی سر وصدا کردند و انتظار می‌رفت که بتوانند صدر جدول را از آن خود کنند، باز هم نتوانستند iPhone 12 Pro Max را پشت سر بگذارند. اگرچه که توانستند ۳ محصول دیگر Apple را کنار بزنند و جایگاه آن‌ها را تسخیر بکنند.

گوشیHuawei Mate 40 Pro  که یکی از این محصولات جدید بود توانست رتبه دوم این هفته را از آن خود بکند. همتای دیگر آن یعنی گوشی + Huawei Mate 40 Proکه آن هم تازه معرفی شده است در رتبه سوم قرار گرفت. در رده‌های بعد محصولات Apple قرار گرفتند که به ترتیب: iPhone 12 Pro که هفته گذشته سوم بود در رده چهارم قرار گرفت، iPhone 12 هفته گذشته چهارم بود و این هفته پنجم شد و iPhone 12 mini که هفته قبل دوم بود این هفته ششم شد.

جایگاه هفتم را محصول جدید Huawei، Mate 40 RS Porsche Design توانست از آن خود کند که Huawei و Apple در این هفته پیشتازان عرصه تلفن همراه باشند. دو محصول Xiaomi که هفته پیش نیز در جدول محبوب‌ترین‌ها قرار داشتند رتبه‌های بعدی را کسب کردند. گوشی Mi 10T Pro 5G که ششم بود، این هفته هشتم شد و Redmi Note 9 Pro که هشتم بود این هفته جایگاه نهم را تسخیر کرد. در نهایت جایگاه دهم محبوب‌ترین گوشی‌های هفته باز هم مربوط به محصول جدید شرکت Xiaomi به نام Poco X3 NFC است که به تازگی معرفی شده است.

این هفته دو گوشی Galaxy S20 FE و Galaxy F41 از میان ده گوشی برتر هفته حذف شدند و شرکت سامسونگ در این هفته سهمی در جدول برترین‌ها نداشت.

۱۰ گوشی برتر این هفته۱۰ گوشی برتر این هفته۱۰ گوشی برتر این هفته

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی ۱۰ گوشی برتر این هفته (۵ آبان)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..