تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریحانه پارسا و محسن افشانی سلطان حاشیه ها تا دلتنگی ملیکا شریفی نیا

انگار حواشی بازیگران جوان کشورمان جزوی از زندگی روزمره آن ها شده و نمی توانند روزی را بدونه جنجال سپری کنند هر چند این هنرپیشه ها هدفی از ساختن شایعات دارند و حاشیه را دنبال می کنند. در ادامه حواشی تازه ریحانه پارسا و محسن افشانی را در نیک صالحی مشاهده کنید.

ریحانه پارسا و محسن افشانی

محسن افشانی بازیگر جنجالی عکسی را که حکایت از تماس تصویری با ریحانه پارسا دارد را در صحفه شخصی اش به اشتراک گذاشته است و ریحانه پارسا نیز تصویری حاشیه ساز خطاب به وی را منتشر کرده است. این دو عنوان کرده بوند که اگر فالورهایشان از تعداد مورد نظرشان بیشتر شود لایو مشترک خواهند گذاشت.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از ریحانه پارسا , محسن افشانی , سارا نجفی , علیرضا جلالی تبار , ملیکا شریفی نیا , هوتن شکیبا , الهه حصاری , ریحانه پارسا , شبنم قلی خانی , سمیرا حسینی , دانیال عبادی , فلور نظری , جواد رضویان , منوچهر هادی , مریم کاویانی , پانته آ بهرام , مهدی پاکدل , آزیتا ترکاشوند , علی کریمی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

محسن افشانی : ????????

ریحانه پارسا و محسن افشانیریحانه پارسا و محسن افشانی

ریحانه پارسا : ببین چقدر چشماش شبیهته ❤️????

ریحانه پارسا و محسن افشانیریحانه پارسا در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

سارا نجفی :آهای بازیگری!هنرپیشگی! آرزو،هدف،تلاش،جنگ ،امید،ناامیدی و هیاهوی یازده ساله ام ! با تو ام!

نه

دیگر چنان پُر شور

دوستت نمی‌دارم

چرا که تابش زیبایی‌ات

برای من نیست

در تو

رنج‌های گذشته‌ام را

دوست می‌دارم

و جوانیِ از دست‌رفته‌ام را

تمام ….پنجم آبان ماه هزار سیصد و نود ونه

سارا نجفیسارا نجفی

علیرضا جلالی تبار : تانک شب در کنار امیر رضا زرین بخش ، بهزاد ، مهراب و فیلمبردار هنرمند مهدى ایل بیگى

علیرضا جلالی تبارعلیرضا جلالی تبار

ملیکا شریفی نیا : دل‌تنگی♥️

ملیکا شریفی نیاملیکا شریفی نیا

هوتن شکیبا : ????????‍♂️ متاسفانه یادم نیست کی عکسو گرفته…

هوتن شکیباهوتن شکیبا

الهه حصاری :چه بى رحمانه نیستى چه احمقانه عاشقم …افکار آشفته ى مریم تو راندچهارم _

الهه حصاریالهه حصاری

ریحانه پارسا : معجزه خود باوریست؛معجزه،خود باوری است???? عکس ها مربوط به پارسال میباشد و این میکاپ فوق العاده هنر دست دوست نازنینم مریم هست❤️ میدونم دووست نداری اینارو اینجا بگم از بس متین و بزرگی اما به خاطر همه اون ساعت های بحث ها و انرژیت که فقط خودمون میدونیم چی بود ازت ممنونم ????

دووست خووب این روز ها خیلی کم پیدا میشه ????اگه دوست دلسوز مهربون دارین قدرشو بدونین ????حال دلتون خوب باشه بقیش مهم نیست …❤️❤️❤️

ریحانه پارساریحانه پارسا

سمیرا حسینی :تو به دنیا آمده ای که بازی کنی، دنیا شهربازی توست ، هر چه جسورتر و آگاه تر باشی لذت بیشتری از بازی ات می بری. گاهی فکر می کنی دیر شده ، ولی نه! سمیرا ، هیچ وقت برای سوار شدن به بزرگترین چرخ فلک شهربازی هستی دیر نیست. ۵/۸/۹۹ ????
پ.ن: سپاس از تبریکات همه ی شما عزیزان واقعا قادر به پاسخگویی مهر تک تک تون در دایرکت نیستم ولی مهر و انرژی زیبای شما روز تولدم رو در این ظلمات، سپید و نورانی کرد . ????????????????????

سمیرا حسینیسمیرا حسینی

شبنم قلی خانی :پدر گفت: از عشق چه بگویم که اگر مبتلایش شوی سوخته ایی و اگر نشوی مرده ایی. کاش خاتون چشم بینا داشت و شاهکار علی اکبرش را می دید???? #فیلم “شهری که با تو دیدم” کارگردان: نیما جوادی

شبنم قلی خانیشبنم قلی خانی شبنم قلی خانیشبنم قلی خانی

دانیال عبادی :⚠️ عروس نیزار

دانیال عبادیدانیال عبادی

فلور نظری :یارب! چه فرخ طالعند، آنان ڪه در بازار عشق

دردی خریدند و غم دنیای دون بفروختن

فلور نظریفلور نظری

جواد رضویان : به نام پروردگار یکتا ؛.کاش یک نفر از راه برسد، با یک بغل اتفاق خوب …..بلا از خودتون و عزیزانتون دور، .تصویر : بهنام جان کریمى رفیق .یاحق????

جواد رضویانجواد رضویان

منوچهر هادی : ❤️ شمسی فضل الهی عزیز. مگه خوشگلتر از شما بازیگر داریم. افتخار دومین همکاری بعد از عاشقانه یک در گیسو (عاشقانه٢) حضور گرم شما آرامش و اعتبار در کار ماست. دوستتون داریم. ماندگار باشید برای هنر این سرزمین

منوچهر هادیمنوچهر هادی

مریم کاویانی :خداوندا ????????میدانم که باید از خودمان شروع کنیم و اول باید دلها را از غم و نا امیدی بشوییم و برای فردایی که میخواهیم تلاش کنیم ، اما شمع امیدمان از این همه اخبار غم انگیز کم سو شده… خداوندا…❤️زمین را از آدمهاى بد و نادان پاک کن تا نفسها تازه شود…????????

مریم کاویانیمریم کاویانی

پانته آ بهرام :قلبِ من قلبِ طبیعت♥️هستی ادامه میابد. ☘️جهان متوقف نمیشود. ☀️عشق و زیبایی اطراف ما همواره هست. ????هست. ????هست????. و هنرمندترینِ هنرمندان آن کَسی ست که اینرا دریابد. !(عکسِ هنرمندانه را هم که خودم گرفتم ????????)#روز_هنرمند_مبارک

پانته آ بهرامپانته آ بهرام

مهدی پاکدل : گفتند: چگونه‌ای؟گفت: چگونه باشد کسی که بامداد برخیزد و نداند که تا شب خواهد زیست؟

مهدی پاکدلمهدی پاکدل

آزیتا ترکاشوند :سریال صفر بیست و یک از امشب ۵ آبان شبکه سوم سیما .ساعت ۸:۴۵ کارگردان .اقایان جواد رضویان و سیامک انصاری
تهیه کننده.جناب مهدی فرجی

آزیتا ترکاشوندآزیتا ترکاشوند

علی کریمی : هیچ وقت ادمهارو با انتظار امتحان نکنید چون انتظار ادمهارو عوض میکند!????????????

علی کریمیعلی کریمی

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریحانه پارسا و محسن افشانی سلطان حاشیه ها تا دلتنگی ملیکا شریفی نیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..