تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات گوشی هواوی نوا ۸ اس ای فاش شد

آخرین عضو خانواده نوا شرکت هواوی Nova 7 SE 5G Youth نام دارد؛ گوشی هوشمندی که با تراشه مدیاتک راهی بازار شد. حالا به ‌نظر می‌رسد مدل جدیدتر و جایگزین این گوشی در راه است. این محصول که فعلا با نام Nova 8 SE شناخته می‌شود، در دو مدل راهی بازار می‌شود. همچنین گفته می‌شود این گوشی صفحه‌نمایش و باتری بهتری در مقایسه با مدل قبلی دارد.

بر اساس اطلاعاتی که توسط یک لیکر چینی منتشر شده، گوشی هواوی نوا ۸ اس ای به صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچی OLED مجهز شده که وضوح +Full HD پیش روی کاربران قرار می‌دهد. همچنین مشخص شده که این گوشی به شارژر ۶۶ وات مجهز شده است. این شارژر روی گوشی هواوی میت ۴۰ پرو هم قرار گرفته است.

در ادامه اطلاعات فاش‌شده از این گوشی جدید هواوی به پشتیبانی از 5G اشاره شده است. گوشی نوا ۸ اس ای با دو تراشه مختلف برای 5G راهی بازار می‌شود که هر دوی این تراشه‌ها توسط مدیاتک ساخته شده‌اند. یکی از این تراشه‌ها که ارزان‌تر است دیمنسیتی ۷۲۰ خواهد بود و تراشه دیگر، دیمنسیتی 800U نام دارد که روی گوشی Nova 7 SE 5G Youth هم قرار گرفته است.

گفته می‌شود گوشی نوا ۸ اس ای به چهار دوربین پشت مجهز شده است. این چهار دوربین از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. دوربین جلو حسگر ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت.

اصلی‌ترین تفاوت گوشی‌های نوا ۸ اس ای با مدل قبلی در بدنه خواهد بود. شایعات می‌گویند گوشی جدید سبک‌تر و باریک‌تر ساخته شده است. با توجه‌ به اطلاعات فاش‌شده این گوشی ۷٫۴۶ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن به ۱۷۸ گرم می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات گوشی هواوی نوا ۸ اس ای فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..