تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدافع ۲۲ ساله جانشین شجاع می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم پرسپولیس پس از جدایی شجاع خلیل زاده با کمبود مدافع روی نیمکتش مواجه شده و باتوجه به اتمام سهمیه لیگ برتر، کار سختی برای پوشش این ضعف خواهد داشت.

آن ها اکنون به جز سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان که مدافعان اصلی محسوب می‌شوند، تنها یک مدافع وسط تخصصی دارند که در این سال ها اغلب نیمکت و سکونشین بوده یعنی احسان حسینی.

احسان حسینی ۲۲ ساله در سه سال اخیر عضو تیم پرسپولیس بوده اما تنها پنج بازی را انجام داده است. با این حال نکته جالب این است که حسینی ۷ جام در تورنمنت های مختلف به دست آورده و شاید حالا جدایی عناصر دفاعی سرخپوشان سبب شود تا شانس به او رو کرده و بتواند تعداد بازی بیشتری را انجام دهد و خود را به فوتبال ایران معرفی کند.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدافع ۲۲ ساله جانشین شجاع می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..