تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه: «آقازاده» نیاز و مطالبه امروز جامعه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه، «آقازاده» را سریالی توصیف کرد که با واقعیت‌های جامعه همخوانی دارد و ساخت آن نیاز و مطالبه مردم امروز است. او معتقد است باید از این دست سریال‌ها برای اصلاح امور کشور باز هم ساخته شود.

او در این‌باره گفت: «برخی قسمت‌های سریال «آقازاده» را دیده‌ام. به‌نظرم «آقازاده» یک سریال قوی با نقش آفرینی‌های خوب بازیگرها است که موضوع جذابی هم دارد.»

این سیاستمدار ادامه داد: «سناریو و داستان «آقازاده» با واقعیات امروز جامعه تطابق دارد. اگر تعداد بیننده‌های آن را با سریال‌های دیگر شبکه خانگی مقایسه کنید، خواهید دید که در جامعه مقبولیت داشته است و مردم این سریال را می‌پسندند.»

سفیر اسبق ایران در امارات متحده عربی، آلمان و فرانسه، با اشاره به این‌که سریال‌هایی از جنس «آقازاده» به از بین رفتن فساد کمک می‌کنند. گفت: «در کشورهایی که شفافیت اطلاعاتی و رسانه‌های آزاد دارند، فساد تا میزان ۹۰ درصد کمتر از کشورهایی است که درگیر دیکتاتوری و سانسور هستند. اگر به سمت شفافیت برویم، که داریم می‌رویم، می‌توانیم میزان فساد را کاهش دهیم.»

حمیدرضا آصفی در پایان تاکید کرد: «جمهوری اسلامی ایران نباید نگران انتقادات باشد. انتقادات صادقانه و مصلحانه موثر است و شفافیت‌ها باعث تنومند شدن نظام می‌شود.»

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه: «آقازاده» نیاز و مطالبه امروز جامعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..