تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چندخط برای مارچلو بیلسا؛ شورشی ضدسیستم

انگار که خاک آرژانتین،شورشی پرور است. از چگوارا تا مارادونا، هر کدام در حد توان خود لگد جانانه ای نثار نظم نوین جهانی و برنامه های فیکس و از پیش تعیین شده سرمایه دارها کرده اند. حتی لیونل مسی هم که پرورش یافته اروپاست، با همان خون عصیانگر آرژانتینی اش، تاریخ جدیدی برای فوتبال نوشت و تمامی پلن ها و تاکتیک های مرسوم و معمول فوتبال مدرن را به ریشخند گرفت.

حالا انگار نوبت به شورش یک آرژانتینی دیگر رسیده. این بار در مهد برنامه ریزی و نظم و سیستم. مارچلو بیلسای آرژانتینی در لیگ برتر انگلیس یعنی لیگ نظم و برنامه و نتیجه گرایی و سودآوری اقتصادی، با هدایت لیدزیونایتد دست به طغیان زده. نه برایش نام های بزرگ مهم است، نه دفاعی بازی کردن و گل نخوردن و نه هر آنچه که در فوتبال روز جهان، به عنوان ارزش شناخته می شود. او با تاکتیک هایی دوست داشتنی اما فراموش شده، به سیستم حاکم بر فوتبال مدرن حمله کرده.

او آن روزی این کار را کرد که به بازیکنانش دستور داد تا به دلیل این که هنگام مصدوم بودن بازیکن حریف توپ را به بیرون نزده اند و دروازه آن تیم را باز کرده اند، بازی را رها کنند و از حریف گل بخورند تا یاد بگیرند بازی جوانمردانه به هرچیزی رجحان دارد. کاری که آن ها را یک سال از لیگ برتر دور کرد اما بیلسا را مثل همیشه منحصر به فرد جلوه داد. 

او بدون ترس از ابهت لیگ برتر یا رقبایش، به بازیکنانش فرمان حمله می دهد و از هیچ چیز هراس ندارد. نتیجه اش هم که تا الان مشخص است: 6 بازی، 3 برد و 12 گل زده و کسب رتبه چهارم با 10 امتیاز و فعلا بالاتر از بزرگانی نظیر چلسی،منچسترسیتی، آرسنال و منچستریونایتد. آن هم در فشرده ترین و رقابتی ترین لیگ دنیا که حضور در آن برای یک تیم تازه لیگ برتری شده به حد کافی مخوف است.بیلسا اما تمام این باورهای پوسیده را شکسته و به پیش می تازد و همین جمعه شب تیمش با سه گل در زمین استون ویلایی پیروزی شد که چند هفته پیش 7 گل به لیورپول زده بود!

مارچلو بیلسا به خوبی نشان داده که یک شورشی ضدسیستم است و باید دید این شورشی ضدسیستم دوست داشتنی با این فوتبال زیبایی که تیمش ارائه می دهد تا چه زمانی می تواند علیه قدرت های فوتبال جزیره مقاومت کند و لیدز را به پیش ببرد.

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چندخط برای مارچلو بیلسا؛ شورشی ضدسیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..