تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Flipboard 4.2.55 – اپلیکیشن فلیپبورد برای نمایش اخبار روز جهان

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دنیای امروز مطالعه و خواندن جدیدترین اخبار یکی از مهم‌ترین کارهایی است که افراد در طول روز انجام داده و به مطالعه اخبار مهم روز خود اهمیت بالایی می‌دهند.

نرم افزار‌های نمایش اخبار زیادی در فروشگاه‌های موبایلی وجود دارند، اما یکی از برترین نرم افزار‌های نمایش اخبار مهم در جهان و گوشی‌های اندرویدی نرم افزار Flipboard است.

این نرم افزار اخبار جهانی و مهم را به صورت لحظه‌ای منتشر می‌کند و کاربران می‌توانند مقالات، سرخط‌ها و اخبار فوری که از منابع معتبر منتشر می‌شوند را در این برنامه مشاهده کنند. این برنامه دارای امتیاز ۴.۲ از ۵ در فروشگاه گوگل پلی است.

بیشتر بخوانید

دانلود Flipboard

برخی از ویژگی‌های این برنامه:

دسته بندی تمامی اخبار‌ها در دسته بندی‌های مختلف از جمله ورزشی، سیاست، تکنولوژی، سلامت، تجارت و ... دارا بودن یک ویجت اختصاصی شیک برای قرار دادن در صفحه‌ی اصلی موبایل برای دسترسی سریه به اخبار امکان ایجاد یک حساب کاربری در برنامه برای دسترسی به محتوای مورد علاقه خود و شبکه‌های اجتماعی اتصال Flipboard به تا ۱۲ شبکه اجتماعی برای فعالیت‌هایی نظیر اظهار نظر از جمله توییتر، فیسبوک، گوگل پلاس، یوتیوب، تامبلر، فلیکر، پانصد پیکسل، سینا و رنران پشتیبانی از ۱۵ زبان زنده‌ی دنیا برای نمایش اخبار بروز از جمله استرالیا، برزیل، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایتالیا، ژاپن، کره، هلند، اسپانیا، تایوان، ایالات متحده آمریکا

تصاویری از  محیط برنامه

دانلود Flipboard دانلود Flipboard دانلود Flipboard

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید     

حجم: 17 مگابايت

نسخه: 4.2.55

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : متغیر 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Flipboard 4.2.55 – اپلیکیشن فلیپبورد برای نمایش اخبار روز جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..