تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جامعتین با کاندیدای اختصاصی وارد انتخابات ۱۴۰۰ می شود؟

حجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگویی با خبرگزاری خبرآنلاین در خصوص مطرح شدن برخی اسامی از جناح اصولگرا برای انتخابات سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: هنوز ابعاد کار انتخاباتی برای سال ۱۴۰۰ مشخص نشده و نمی‌توان درباره مصادیق اعلام نظر کرد.

در همین رابطه بخوانید؛

جامعتین؛ فانوس‌دار اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ خواهد شد؟

وی ادامه داد: باید شاخصه‌ها و معیارهای قانونی که در مجلس در حال بررسی است به نتیجه برسند تا پس از آن افرادی که شرایط ورود به عرصه را دارند، مورد قضاوت قرار داد.

سالک در خصوص نقش جامعتین در ایجاد اجماع میان اصولگرایان در انتخابات سال آینده، گفت: قطعا وحدت برای اصولگرایان یک امر لازم است. جامعتین نیز در این مسیر جلساتی را برگزار خواهند کرد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز در مواجهه با این سوال که آیا جامعتین احتمال دارد یک کاندیدای مشخص را به اصولگرایان معرفی کند؟،ابراز داشت: باید منتظر آینده بمانیم و بر اساس آن سیاست کلی خود را اتخاذ کنیم.شاید در جلسات جامعتین به این نتیجه برسیم که باید بر روی مصادیق تمرکز کنیم که بحث در خصوص این سیاست‌های احتمالی زود است. 

وی در پاسخ به این سوال که اگر تعدد کاندیدا از سوی اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ رخ دهد، چگونه این جریان سیاسی به وحدت خواهد رسید؟، گفت: بنده امیدوارم همانطور که اصولگرایان در انتخابات اسفندماه سال ۹۸ به وحدت رسیدند، در انتخابات پیش رو نیز وحدت خود را حفظ کنند.

احتمالا پایداری در انتخابات ۱۴۰۰ با دیگر اصولگرایان به وحدت می رسد

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال وحدت جبهه پایداری با سایر اصولگرایان در سال ۱۴۰۰ نیز گفت: بنده پیش بینی می‌کنم اعضای پایداری در سال ۱۴۰۰ با سایر اصولگرایان در امر وحدت اشتراک نظر داشته باشند.

سالک در پایان در پاسخ به این سوال که نقش آیت الله مصباح در تبیین سیاست‌های انتخاباتی جبهه پایداری در سال ۱۴۰۰ را چگونه ارزیابی می‌کند؟، اظهار کرد: بنده از جانب ایشان نمی‌توانم سخنی بگویم اما، آیت الله مصباح همانند گذشته در صحنه انقلاب خواهند بود.

۲۷۲۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جامعتین با کاندیدای اختصاصی وارد انتخابات ۱۴۰۰ می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..