تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فریاد دختر اسیر فلسطینی بر سر زندانبان صهیونیست + فیلم

 اسیر فلسطینیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های محلی از وخامت حال «ماهر الاخرس» اسیر فلسطینی زندانی در زندان رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند. ماهر در اعتراض به بازداشت بدون محاکمه از ۹۱ روز پیش دست به اعتصاب غذا زده بود.

در این حال «احلام حداد»، وکیل مدافع این اسیر فلسطینی در مصاحبه با رسانه‌ها گفت که ماهر خطاب به ملت فلسطین وصیت کرده مدافع وطن و سرزمین خود باشند. به گفته حداد، ماهر در وصیتنامه خود با تاکید بر اینکه نمی‌خواهد در بیمارستان رژیم صهیونیستی از دنیا برود ضمن رد کمک صهیونیست‌ها خواسته تا او را به بیمارستانی در کرانه باختری منتقل کنند تا بین هموطنان و فرزندان خود جان دهد.

بیشتر بخوانید

به تازگی ویدئویی از دختر این اسیر فلسطینی در فضای مجازی منتشر شده است که فریاد تظلم خواهی این کودک خردسال بر سر زندانبانان صهیونیست را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که در بیمارستان کبلان تهیه شده این کودک با فریاد بر سر زندانبان صهیونیستی می‌خواهد تا به او اجازه دیدار با پدرش را بدهد. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فریاد دختر اسیر فلسطینی بر سر زندانبان صهیونیست + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..