تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود CHIC – Icon Pack 0.4 – آیکون پک کم حجم اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، داشتن رابط کاربری جذاب یکی از مواردی است که افراد زیادی در سراسر جهان به آن توجه می‌کنند. از مواردی که در جذاب شدن رابط کاربری کمک می‌کند، آیکون‌های جذاب هستند که بتوانند از خستگی کاربر جلوگیری کنند.

برنامه CHIC – Icon Pack یکی از نرم افزارهایی است که در تغییر رابط کاربری دستگاه به کمک شما می‌آید. در این برنامه شما می‌توانید به راحتی به تعداد بسیاری از آیکون‌های خوش رنگ و لعاب دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید

CHIC – Icon Pack 0.4

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه CHIC – Icon Pack اندروید:

دسترسی به بیش از ۷۰۰ آیکون رنگارنگ و زیبا کیفیت فوق العاده بالای آیکون ها دسترسی به چندین والپیپر اختصاصی و طراحی شده توسط تیم توسعه دهنده اعمال آیکون ها روی صفحه نمایش بدون نیاز به طی کردن مراحل پیچیده گزینه ای برای درخواست آیکون های دلخواه تان به روز رسانی های منظم در بازه های زمانی خاص پشتیبانی از انواع لانچر های محبوب و پر طرفدار

تصاویری از  محیط برنامه

 

دانلود CandyCons Unwrapped  دانلود CandyCons Unwrapped  دانلود CandyCons Unwrapped

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید

حجم: 9 مگابايت

نسخه: 0.4

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز :5.0 و بالاتر

   

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود CHIC – Icon Pack 0.4 – آیکون پک کم حجم اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..