تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین نشانه‌ها از هدست واقعیت افزوده اپل و استفاده از پنل‌های microLED سونی

طبق گزارش روزنامه‌ی Nikkan Kogyo Shimbun، هدست واقعیت افزوده‌ی اپل ممکن است تا سال ۲۰۲۱ معرفی شود. بنابر ادعای این روزنامه‌ی ژاپنی‌، تهیه‌ی نمایشگر microLED برای هدست اپل در سال‌های آینده به «ستون اصلی درآمد سونی» تبدیل خواهد شد. در گزارش روزنامه‌ی ژاپنی آمده است:

به‌نظر می‌رسد سونی سفارش ساخت پنل‌هایی با فناوری organic EL را برای نمایشگری بسیار کوچک دریافت کرده است. ازجمله ویژگی‌های این نمایشگر کیفیت درخورتوجه تصویر و ابعاد کوچک و وزن کم است که دستاوردهای زیادی برای منظره‌یاب (Viewfinder) دوربین‌های دیجیتال هم خواهد داشت. هدست‌های واقعیت افزوده برای کاربردهای جدید با استفاده از فناوری‌های اپتیکال تصویر نمایشگر خود را روی لنز هدست می‌اندازند [تصویر مستقیم به چشم کاربر تابانده نمی‌شود].

عینک AR اپل

طبق گزارشی که امروز منتشر شد، هدست اپل ممکن است در سال ۲۰۲۱ عرضه شود. به‌تازگی بلومبرگ نیز گزارش داده بود که هدست گیمینگ AR/VR اپل در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد؛ هرچند ممکن است اپل آن را در سال ۲۰۲۱ معرفی کند.

هدست واقعیت مجازی یا عینک واقعیت افزوده؟ مقاله‌ی مرتبط:

همان‌طورکه اشاره شد، پیش‌از‌این بلومبرگ با انتشار مقاله‌ای مفصل از جرئیات برنامه‌ی اپل برای ساخت هدست‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی پرده برداشته بود. طبق ادعای بلومبرگ، اپل از اواخر سال ۲۰۱۵ تیم مهندسی متشکل از بیش از ۱،۰۰۰ نفر برای توسعه‌ی دو محصول AR و VR تشکیل داده است.

دستگاه اول با کدN301 به‌منظور ایجاد تجربه‌ی همه‌جانبه‌ی و کامل AR و VR برای مصارفی مانند بازی و مصرف محتوا و دستگاه دیگر با کدN421 احتمالا عینکی سبک برای نمایش اطلاعاتی مانند پیام‌های متنی و نقشه ها به‌صورت AR است که باتوجه‌به ابعداد کوچک، توسعه‌ی آن پیچیده‌تر و سخت‌تر خواهد بود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی برنامه‌ی اپل برای ساخت هدست‌های AR یا VR چیست؟ کدام محصول برایتان جذابیت بیشتری خواهد داشت؟

تصاویر تزیینی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین نشانه‌ها از هدست واقعیت افزوده اپل و استفاده از پنل‌های microLED سونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..