تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین اطلاعات از گوشی ال جی Q52 فاش شد

ال‌جی ماه گذشته گوشی K52 را معرفی کرد و انتظار می‌رود در اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و کشورهای آسیایی راهی بازار شود؛ اما به‌ نظر می‌رسد گوشی دیگری به‌نام ال‌جی Q52 هم در دست ساخت است.

اطلاعات فاش‌شده از این گوشی مربوط به تصاویری می‌شوند که از روی جعبه و حتی خود گوشی به دست آمده است. در این تصاویر مشخص می‌شود که گوشی ال‌جی Q52 شباهت زیادی به K52 دارد و حتی به ‌نظر می‌رسد که یک اندازه داشته باشند. هر دو گوشی به فلش LED سه‌تایی مجهز شده‌اند.

ال‌جی Q52 ال‌ جی Q52 ال‌ جی Q52 LG G52

گفته می‌شود گوشی ال‌جی Q52 از تراشه Helio P35 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. ال‌جی برای این گوشی یک صفحه‌نمایش LCD در اندازه ۶٫۶ اینچ و وضوح +HD در نظر گرفته است و دوربین جلو که به‌صورت یک حفره‌ی کوچک روی صفحه‌نمایش دیده می‌شود، از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

ال جی Q52 ال جی Q52 الجی Q52

در اطلاعات فاش‌شده به دوربین پشت این گوشی هم اشاره شده است. حسگر اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود و درکنار آن، یک حسگر ۵ مگاپیکسلی اولتراواید، حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو و حسکر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار گرفته است.

 گوشی ال‌جی Q52 باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و به شارژ سریع هم مجهز شده است.

تلفن همراه هوشمند K52 شرکت ال‌جی با قیمت ۲۰۰ یورو در آلمان راهی بازار می‌شود و انتظار می‌رود گوشی Q52 نزدیک به همین قیمت راهی بازار شود. برخی از فروشنده‌ها گفته‌اند ال‌جی Q52 با قیمت ۲۲۵ یورو راهی بازار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین اطلاعات از گوشی ال جی Q52 فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..