تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی نوت 20 امنیت تماس کاربران را افزایش خواهد داد

قابلیت امنیتی جدید گوشی‌های سری نوت سامسونگ که حاصل همکاری شرکت کره‌ای با Hiya است، باعث افزایش امنیت تماس‌های صوتی و کاهش تماس‌های اسپم، تماس‌های روباتی (Robocall) و کلاهبرداری می‌شود.

کاربران گوشی‌های Galaxy Note 20 سامسونگ برای استفاده از این ویژگی، کافی است آن را در تنظیمات گوشی فعال کنند تا تماس‌های اسپم ازطریق ویژگی Smart Call (تماس هوشمند) به‌صورت خودکار مسدود شود. این ویژگی بدون اینکه نیازی به کمک سرویس‌های مخابراتی داشته باشد، کلاهبرداری‌های احتمالی را به کاربر اطلاع می‌دهد.

این قابلیت که با استفاده از فناوری «تشخیص بلادرنگ (Real-Time)» شرکت Hiya کار می‌کند، یک قدم فراتر و قوی‌تر از قابلیت علامت گذاری (Flagging) است که همین حالا در برخی تلفن‌های هوشمند وجود دارد. کاربر باید با مراجعه به تنظیمات تماس و فعال‌ کردن «شناسه تماس‌گیرنده و محافظت در برابر هرزنامه (Caller ID and spam protection)» ویژگی تماس هوشمند را فعال کند.

ویژگی آنتی اسپم ابتدا در دستگاه‌هایی مانند سری گلکسی نوت 20 در دسترس خواهد بود و از سال ۲۰۲۱ به بعد با تمام تلفن‌های جدید سامسونگ منتشر خواهد شد. قرارداد فعلی سامسونگ با Hiya تا سال ۲۰۲۵ ادامه دارد.

البته این قابلیت کاملا جدیدی نیست؛ به‌عنوان‌ مثال، گوگل ویژگی Call Screening را در گوشی‌های پیکسل معرفی کرده است که به محتوای تماس گوش می‌دهد و قبل از اینکه گوشی کاربر زنگ بخورد، تماس را مسدود می‌کند. بااین‌حال حضور به‌مراتب پررنگ‌تر سامسونگ در صنعت موبایل باعث می‌شود صدها میلیون نفر در نهایت بتوانند در برابر کلاهبرداری و سایر اشکال تماس‌های هرز از خود دفاع کنند.

مقاله‌های مرتبط:

اینکه آیا ویژگی Smart Call سامسونگ به اندازه‌ی کافی مفید و مؤثر است یا نه، هنوز مشخص نیست. آمریکا و بسیاری کشور‌های دیگر در حال وضع قوانینی برای مسدود کردن تماس‌های فیک و روباتی هستند و بسیاری از اپراتورها و شرکت‌های مخابراتی این تماس‌ها را مسدود می‌کنند.

به هر‌حال قابلیت جدید سامسونگ ممکن است در کشورهایی که در آن‌ها این محافظت‌ها دردسترس نیست یا برای تماس‌هایی که از این سد‌های محافظتی عبور می‌کنند، بسیار مفید باشد.

سامسونگ این قابلیت را از سال ۲۰۲۱ به‌مرور به تمام گوشی‌های هوشمند خود اضافه می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی نوت 20 امنیت تماس کاربران را افزایش خواهد داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..