تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Smart Alarm (Alarm Clock) 2.4.7 – ساعت زنگ دار محبوب اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه Smart Alarm یک نرم افزار قدرتمند، پرطرفدار و عالی برای تنظیم ساعت و بیدار شدن از خواب است. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند هر روز یک صدای متفاوت را برای زنگ ساعت خود انتخاب کنند و به آرامی از خواب بیدار شوند و حتی میزان بلندی صدا هنگام استفاده از بلندگو یا هدفون را تنظیم کنند.

نرم افزار Smart Alarm علاوه بر تمامی قابلیت‌های یک ساعت زنگدار امکان یادآوری امور روزمره افراد را نیز دارد.

بیشتر بخوانید

Smart Alarm (Alarm Clock)

برخی از امکانات و قابلیت‌های این برنامه:

توانایی ایجاد آلارم هایی متنوع و نا محدود تابع تکرار برای جلوگیری از هشدار های جدید تعیین صدای هشدار توسط خود ( انتخاب از حافظه داخلی و یا اس دی کارت ) حالت چرت زدن برای به تعویق انداختن زنگ در بازه های زمانی مختلف چندین حالت مختلف کلید ها برای شخصی سازی اپ متوقف سازی صدای هشدار با حل کردن یک مسئله ریاضی تنظیم صدای هشدار بر روی بلند گو هنگام استفاده از هدفون

تصاویری از  محیط برنامه 

Smart Alarm (Alarm Clock)  دانلود Sleep as Android دانلود Sleep as Android

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید

حجم: 4مگابايت

نسخه: 2.4.7

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Smart Alarm (Alarm Clock) 2.4.7 – ساعت زنگ دار محبوب اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..