تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریافت دانلود منیجر 10.5.2 ADM برای اندروید - برترین دانلودمنیجر اندروید

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمان انتظار برای دانلود یک نرم افزار از اینترنت  یکی از طاقت فرساترین کارها است ، بدین منظور همه به دنبال راه حلی برای این موضوع می‌گردند، برخی سرعت اینترنت خود را بالا می‌برند و برخی از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده می‌کنند تا سرعت دانلود را هم افزایش دهد. یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود برای گوشی های هوشمند اندرویدی Advanced Download Manager است.

کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند به راحتی و با سرعت بالا پوشه‌های دلخواه خود را دانلود کنند و تا سه عدد فایل را به صورت هم زمان از فضای اینترنت دریافت کنند.

بیشتر بخوانید

دانلود ADM
برخی از امکانات اپلیکیشن Advanced Download Manager Pro  :
امکان دانلود فایل‌ها به صورت همزمان و موازی تا ۳ فایل مختلف پشتیبانی از قابلیت Resume برای از سرگیری دانلود‌ها در زمان دلخواه آگاهی شما از اتمام فایل‌های دانلودی با ویبره و یا زنگ مخصوص چند تکه کردن فایل‌ها برای دانلود و دریافت سریع‌تر از حد معمول نمایش آیکون نوع فایل و پیشرفت دانلود در نوار اطلاع رسانی امکان تهیه‌ی نسخه پشتیبان از دانلود‌ها و تنظیمات انجام شده در حافظه ذخیره‌ی فایل‌هایی با فرمت‌های مختلف در پوشه‌های جداگانه به صورت خودکار رهگیری و دریافت لینک‌ها از مرورگر و حافظه کلیپ بورد امکان دانلود زمان بندی شده برای دریافت خودکار فایل در زمان مشخص شده پشتیبانی از تمام مرورگر‌های فایرفاکس، اکسپلورر، گوگل کروم

تصاویری از  محیط برنامه

 
 دانلود ADM دانلود ADM  دانلود ADM  

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید     

حجم: 14 مگابايت

نسخه: 10.5.2

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 5+

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریافت دانلود منیجر 10.5.2 ADM برای اندروید - برترین دانلودمنیجر اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..