تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چامسکی: ترور سردار سلیمانی همانند آن است که ایران پمپئو را ترور کند

 به نقل از اسپتونیک نوشت: نوام چامسکی، فیلسوف، زبان‌شناس و نظریه‌پرداز آمریکایی اقدام دولت ترامپ در ترور سردار سپهبد سلیمانی را اقدامی "بسیار خطرناک" خواند. وی در این خصوص گفته است: اتفاقی این چنینی در جنگ جهانی دوم و جنگ سرد نیز رخ نداده است.

چامسکی گفته است: ترور قاسم سلیمانی همانند آن است که ایران تصمیم می‌گرفت تا مایک پمپئو با یک ژنرال ارشد دیگر را در فرودگاه بین‌المللی مکزیکو سیتی به قتل برساند.

چامسکی به حقیقتی "حیرت‌انگیز" اشاره داشت که ترور سپهبد سلیمانی در آمریکا "ستوده" می‌شود. به گفته وی این مسئله نشانگر "میزان جدیت این فرضیه داخلی است که آمریکا کشوری یاغی محسوب می‌شود که از تعهدات و قوانین بین‌المللی پیروی نمی‌کند".

این نظریه‌پرداز آمریکایی همچنین خروج آمریکا از برجام را "نقض قوانین بین‌الملل" و مغایر با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل خواند.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چامسکی: ترور سردار سلیمانی همانند آن است که ایران پمپئو را ترور کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..