تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای اکیپ؛ زیدان تنها دو بازی فرصت دارد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ زین‌الدین زیدان یکی از پرافتخارترین سرمربی‌های تاریخ رئال مادرید است و همراه این تیم سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و دو بار قهرمان لالیگا شده است، اما در ابتدای فصل جدید اوضاع برای خوب پیش نرفته است و تیم او در دو بازی اخیر، دو شکست خانگی را متحمل شده است. 

طبق ادعای نشریه اکیپ، زیدان تنها دو بازی فرصت خواهد داشت تا جایگاه خود را در رئال مادرید حفظ کند. او باید در دو دیدار آینده مقابل بارسلونا و مونشن گلادباخ شرایط تغییر دهد تا بتواند در این تیم ماندنی شود.

رئال مادرید از ۵ مسابقه خود در لالیگا ۱۰ امتیاز کسب کرده است و در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد. 

۲۵۵ ۲۵۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای اکیپ؛ زیدان تنها دو بازی فرصت دارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..