تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Brave Browser: Fast AdBlocker 1.15.76 – مرورگر ضد تبلیغ اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرورگر Brave Browser یکی از ایمن‌ترین مرورگرهای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه‌ای را بارگذاری نماید و نمایش تبلیغات پاپ آپ را به طور کامل مسدود کند.

امنیت بسیار بالایی که در مرورگر Brave وجود دارد آن را به یک مرورگر بی‌نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است و کاربران می‌توانند بدون نگرانی از هک شدن از این مرورگر استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

Brave Browser: Fast AdBlocker

ویژگی‌های مرورگر Brave:

سرعت بالای در جست و جوی صفحات وب مسدود سازی انواع تبلیغات از جمله صفحات پاپ آپ مصرف بسیار پایین باتری نسبت به دیگر مرورگر های اینترنتی بهینه سازی داده های مصرفی و صرفه جویی در حجم اینترنت محافظت از اطلاعات شما در برابر هر گونه حمله و یا تهدیدی سیستم امنیتی https مسدود کردن اسکریپت های مخرب مسدود سازی کوکی ها علامت گذاری وبسایت های مرود علاقه ی خود ایجاد زبانه های مرور خصوصی وبسایت

 تصاویری از  محیط برنامه

 
Chrome Browser Chrome Browser

 • دانلود برای اندروید 4.1 و بالاتر + آیفون


دانلود برای اندروید     

حجم: 80 مگابايت

نسخه: 1.15.76

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر

    


 انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Brave Browser: Fast AdBlocker 1.15.76 – مرورگر ضد تبلیغ اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..