تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Google Maps 10.53.1 - برنامه مشاهده نقشه‌ های گوگل

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این مسئله که نرم‌افزار Google Maps بهترین برنامه نقشه برای گوشی است از کسی پوشیده نیست. این نرم‌افزار شرکت گوگل، یک مکان‌یاب با امکانات بی‌نظیر است که می‌تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب‌نمای دقیق، نقشه‌های سه بعدی، دستورالعمل‌های متنوع، مرور آفلاین نقشه‌ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار شما قرار دهد.

این نرم‌افزار در گوگل پلی بیش از ۵ میلیارد بار دانلود شده است و تقریبا تمامی کاربران در دنیا از این برنامه برای مسیریابی‌های خود استفاده می‌کنند. می‌توان گفت برنامه Google Maps محبوب‌ترین مسیریاب دنیا به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید

دانلود Google Maps

 برخی از ویژگی‌های Google Maps:

نقشه‌های تفصیلی با ساختمان‌های 3D دارای صدای هدایت کننده GPS navigation استفاده در رانندگی، حمل و نقل عمومی، دوچرخه سواری و پیاده روی نمایش زنده اطلاعات ترافیکی جست‌وجوی مکان و بررسی کسب و کار امکان انتخاب نقشه‌های داخل سالن فرودگاه، هتل‌ها، فروشگاه‌ها و … راهنمای صوتی برای مکان یابی پیدا کردن، درجه دادن و دریافت توصیه‌های مورد نیاز موقعیت دوستانتان را در نقشه ببینید و موقعیتشان را بررسی کنید

تصاویری از  محیط برنامه

 
 

دانلود Google Maps  Google Mapsدانلود Google Maps

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید 

حجم: 75 مگابايت

نسخه: 10.53.1

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 5 و بالاتر

     

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Google Maps 10.53.1 - برنامه مشاهده نقشه‌ های گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..