تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای عجیب صادقی علیه مدعیان

 ابراهیم صادقی در خصوص تاخیر یک هفته ای آغاز لیگ برتر عنوان کرد: مثل فصل گذشته که لیگ را با تاخیر 45 روزه آغاز کردند و تیمی مثل سایپا لطمه زیادی دید، امسال هم تاریخی را اعلام و الان یک هفته رقابت ها را به عقب انداختند. دلیل آن هم نا آمادگی تیم های بزرگ است و این باعث می شود آماده تر شوند و تیم هایی مثل سایپا که با برنامه ریزی پیش رفتند، با مشکل مواجه شوند.

وی ادامه داد: این تبعیض است و باید عدالت را برقرار کنند. این تاخیر هیچ ربطی به کرونا ندارد و خواسته ما از فدراسیون این است که همه را به یک نحو ببینند. بین  تیم های پرطرفدار و بزرگ با تیمی مثل سایپا که برای فوتبال ایران زحمت بسیار می کشند، نباید فرقی را قائل شوند.

صادقی پیرامون جدایی بازیکنان تاثیرگذار این تیم و جایگزینی بازیکنان دیگر گفت: قرار بر این بود که شاکله تیم حفظ شود و شش بازیکن دیگر اضافه کنیم اما قیمت بالای بازیکنان شرایط را طوری جلو برد که نتوانستیم بازیکنان تاثیرگذار خود نظیر آرمان رمضانی، آرمین سهرابیان و خالد شفیعی را حفظ کنیم. آنها با مبالغ بالایی به تیم های دیگر رفتند اما امیدواریم که با جوانان با انگیزه ای که در اختیار داریم، نتایج خوبی را در لیگ امسال رقم بزنیم.

سرمربی سایپا در خصوص اردوی پنج روزه کردان اظهار داشت: این اردو کمک بسیاری کرد که تیم نقاط ضعف و قوت خودش را شناسایی کند. در پایان این اردوی پنج روزه با سپاهان اصفهان دیدار تدارکاتی را برگزار کردیم که با تساوی بدون گل خاتمه یافت . تغییرات زیادی که در تیم داشتیم، باعث هماهنگی بیشتر بازیکنان شد.

صادقی درپایان در خصوص فهرست منتشر شده فدراسیون درباره مربیانی که مدرک حرفه ای داشتند، به برنامه "ورزش ایران" رادیو ایران گفت: اسم من در آن فهرست نبود و نیاز است که این مدرک را داشته باشم اما نکته ای که است، اسفند سال گذشته قرار بر این شد دوره پیشرفته مربیگری برگزار شود. ما در آن کلاس ها ثبت نام کرده بودیم که به دلیل کرونا برگزار نشد. دوره حرفه ای مربیگری 4 ساله است و در چهار دوره برگزار می شود که خیلی از بزرگان همچنان مرحله آخر آن را نتوانسته اند بگذرانند. با توجه به نسل جدیدی از مربیان که وارد چرخه لیگ شده، کمیته آموزش می بایست این دوره ها را هرچه زودتر برگزار کند.

258 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای عجیب صادقی علیه مدعیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..