تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میان رده جدید اوپو از نمایشگر ۹۰ هرتزی استفاده می‌ کند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در اواخر ماه سپتامبر بود که شرکت اوپو از عضو جدید گوشی‌های خانواده A خود با نام A33 که به عنوان یک گوشی ضعیف‌تر از گوشی A53 شناخته می‌شود، رونمایی کرد. در حالی که گوشی A53 اوپو مدتی صرفا در کشور هند در دسترس کاربران قرار داشت، اما ظاهرا گوشی A33 قرار است در چند قاره در دسترس کاربران قرار گیرد. گوشی اوپو A33 از یک پردازنده Snapdragon 460 در کنار حافظه رام سه گیگابایتی استفاده خواهد کرد و حافظه داخلی این گوشی نیز ۳۲ گیگابایت خواهد بود.

بر اساس آنچه که شرکت اوپو از گوشی Oppo A33 اعلام کرده است، این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ استفاده می‌کند که نرخ تازه سازی آن ۹۰ هرتز اعلام شده است، اما ظاهرا این گوشی توان ارائه نرخ ۱۲۰ هرتز در نمایشگر را نیز دارد.

میان رده جدید اوپو

مشخصات باتری و دوربین استفاده شده در گوشیA33 

نمایشگر این گوشی با گوشی پرچمدار اوپو که از نرخ ۲۴۰ هرتز استفاده می‌کند فاصله بسیار زیادی دارد، اما شاید بتوان گفت این گوشی یک میان رده قابل قبول به شمار می‌رود. در بخش باتری باید گفت این گوشی از یک باتری فوق العاده با ظرفیت ۵ هزار میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند که به وسیله یک شارژر سریع ۱۸ واتی شارژ خواهد شد.

دوربین استفاده شده در این گوشی به صورت سه بوده و از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی، یک لنز دو مگاپیکسلی با کیفیت دو مگاپیکسل و یک لنز دو مگاپیکسلی ماکرو استفاده خواهد کرد. دوربین جلوی این گوشی لنزی هشت مگاپیکسلی داشته که به صورت پانچ در سمت چپ نمایشگر این گوشی قرار گرفته است. درگاه شارژ این گوشی USB-C بوده و از اندروید ۱۰ به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کند. قیمت این گوشی نیز چیزی حدود ۱۶۲ دلار اعلام شده است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میان رده جدید اوپو از نمایشگر ۹۰ هرتزی استفاده می‌ کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..