تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واق واق کردن سربازان آمریکایی هنگام گرفتن غذا + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی جنجالی از رفتار عجیب سربازان آمریکایی در فضای مجازی منتشر شده است؛ در این ویدئو که تعجب کاربران را تاحدودی برانگیخته سربازان آمریکایی گویا چند وقتی است غذا نخورده‌اند چون با دیدن غذا از خوشحالی دور آن جمع می‌شوند و صدای واق واق سگ در می‌آوردند.

کامنت‌هایی که کاربران با دیدن این فیلم به اشتراک گذاشته‌اند جالب است. یکی از کاربران نوشته است: "شاید این‌ها ضربه مغزی‌های عین الاسد هستند، وقتشه این سگ‌ها را فراری بدیم." کاربر دیگری هم اینطور نوشته است که: "سقوط انسانیت و جاهلیت مدرن". و این کامنت که "انتظار دیگه ای ازشون نمیرفت".

در ادامه رفتار عجیب سربازان آمریکایی در هنگام گرفتن غذا را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واق واق کردن سربازان آمریکایی هنگام گرفتن غذا + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..