تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم از نیروی انتظامی توقع دارند ناموس آن‌ ها در امنیت باشد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کانال تلگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، قسمتی از سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با امنیت مردم کشور را منتشر کرد. این ویدئو که به تازگی توسط کانال تلگرامی مذکور منتشر شده مربوط به سخنرانی رهبر در سال ۹۵ است صحبت‌های رهبر و راهنمایی‌های ایشان به نیروی انتظامی را نشان می‌دهد.

رهبر انقلاب در بخشی از صحبت‌های خود می‌فرمایند: " مردم از نیروی انتظامی توقع دارند ناموس آن‌ها که از خانه خارج می‌شود، مورد تعرض قرار نگیرد و در امنیت باشد."

بیشتر بخوانید

در ادامه ویدئوی منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم از نیروی انتظامی توقع دارند ناموس آن‌ ها در امنیت باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..