تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Google Play Store 22.4.25 - برنامه فروشگاه گوگل

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم‌افزار Google Play Store، نرم‌افزار مارکت شرکت گوگل بوده که برای برنامه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته شده است. شرکت‌های گوناگون پس از تولید نرم‌افزارها، آن‌ها را در این فروشگاه بسیار معروف قرار می‌دهند. کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید نیز می‌توانند با نصب این مارکت، نرم‌افزارهای مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند.

در این نرم‌افزار بیش از ۵۰۰ هزار برنامه و بازی وجود دارد، افراد می‌توانند با این برنامه به مشاهده‌ رتبه بندی برنامه‌ها، بررسی برنامه‌ها و تصاویر منتشر شده از آن‌ها بپردازند. با این نرم‌افزار تمام اپلیکیشن‌های مارکت اندروید در اختیار کاربران است و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنند.

بیشتر بخوانید

دانلود Google Play Store
ویژگی‌های نرم افزار Google Play Store: دسترسی به هزاران برنامه و بازی رایگان دسترسی به برنامه‌ها و بازی‌های پولی برای خرید نصب آسان و بدون دردسر برنامه‌ها و بازی‌ها محیط کاربری بسیار ساده و بدون ابهام امکان ارسال آزادانه متن برای اپلیکیشن‌ها مشاهده نظر، امتیاز و دیگر موارد بازی‌ها و برنامه‌ها دسته بندی خوب برای دسترسی به بازی‌ها و برنامه‌های مدنظر

تصاویری از  محیط برنامه

 

دانلود Google Play Store          دانلود Google Play Store

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید     

حجم: 21.91 مگابايت

نسخه: 22.4.25

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Google Play Store 22.4.25 - برنامه فروشگاه گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..