تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از تجهیزات 5G هواوی و ZTE در کشور سوئد ممنوع شد

دولت سوئد اعلام کرد که شبکه‌ی 5G در این کشور نباید با استفاده از تجهیزات دو شرکت هواوی و ZTE توسعه یابد. وزارت ارتباطات کشور سوئد امروز اعلام کرد که چهار شرکت برای توسعه‌ی شبکه‌ی 5G در این شرکت تأیید شده‌اند. این چهار شرکت باید در مزایده هم شرکت کنند؛ با‌این‌حال، دولت سوئد شرایطی نیز برای توسعه‌ی شبکه‌ی 5G در نظر گرفته است. دو شرط از این شرایط به استفاده از PTSها مربوط است. این شرکت‌ها نباید از تجهیزات دو شرکت هواوی و ZTE استفاده کنند و تجهیزات موجود این دو شرکت در زیرساخت‌های مخابراتی کشور سوئد تا سال ۲۰۲۵ باید از بین بروند.

مقاله‌ی مرتبط:

شرکت‌هایی که قصد دارند زیرساخت شبکه‌ی 5G را در کشور سوئد توسعه دهند، باید از این موضوع مطمئن شوند که تجهیزات آن‌ها مشکلات امنیتی برای کشور سوئد ایجاد نکند. سوئد دومین کشور بزرگ اروپایی است که استفاده از تجهیزات هواوی و ZTE را برای توسعه‌ی شبکه 5G ممنوع می‌کند. کشور انگلیس هم قبلا استفاده از تجهیزات این دو شرکت را ممنوع و اعلام کرده بود که تجهیزات فعلی هم باید تا سال ۲۰۲۷ از شبکه‌ی مخابراتی این کشور خارج شوند.

براساس گزارش روئیترز، هواوی و ZTE، شرکت‌های چینی فعال در حوزه‌ی تجهیزات مخابراتی، دربرابر این اتفاق هنوز واکنشی از خود نشان نداده‌اند؛ اما قطعا این اقدامات روی فعالیت شرکت‌هایی مانند شرکت سوئدی اریکسون و شرکتی فنلاندی نوکیا تأثیر خواهد گذاشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از تجهیزات 5G هواوی و ZTE در کشور سوئد ممنوع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..