تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با ویکی دمی

شما در ویکی دمی می‌توانید صاحب تخصص شوید و وارد بازار کار شوید. ویکی دمی به‌عنوان مرجعی برای آموزش‌های آنلاین در زمینه سئو، وردپرس و دیجیتال مارکتینگ تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین آموزش‌ها توسط حرفه‌ای‌ترین متخصص‌های هر حوزه چه به‌رایگان و چه به‌صورت دوره‌های پولی قرار داده است. شما در ویکی دمی می‌توانید صاحب تخصص شوید و وارد بازار‌کار شوید.

ویکی دمی بعنوان مرجعی برای آموش آنلاین در زمینه سئو، ورد پرس و آموزش دیجیتال مارکتینگ تمامی تلاش خود را در جهت ارائه بهترین آموزش‌ها توسط حرفه‌ای‌ترین متخصصان انجام می‌دهد.

یکی از دغدغه‌های اصلی بسیاری از کسب وکارهای اینترنتی و وب‌سایت‌ها، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است

 زیرا این عامل باعث می‌شود تا ورودی و کاربران وب‌سایت‌ها به‌طور چشمگیری افزایش یابد و درنتیجه باعث افزایش فروش و درآمد گردد. ویکی دمی قصد دارد راهکارهایی را که بتوانید به‌طور تضمینی در صفحه و رتبه اول گوگل قرار بگیرید؛ را ارئه می‌کند پس با ویکی دمی در ادامه این مقاله همراه باشید.

بهینه‌سازی ساختار سایت پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی ساختار سایت و ایجاد ux مناسب سئو داخلی سئو خارجی بک لینک‌های حرفه‌ای تبلیغات گوگل

موارد بالا بخشی از فعالیت‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند که در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و شما در مقالات ویکی دمی می‌توانید به‌صورت کامل با هر کدام از آن‌ها آشنا شوید.

همچنین در ویکی دمی پکیج‌های فوق حرفه‌ای برای خرید بک لینک قرار داده شده است که می‌تواند باعث رشد فوق‌العاده سایت شما و جایگاه کلمات کلیدی شما شود.

برای مشاوره حرفه‌ای در مورد خرید بک لینک‌های حرفه‌ای یا به بخش بک لینک ها در سایت ویکی دمی مراجعه کنید یا با شماره ۰۹۱۲۸۹۰۹۲۴۸ تماس بگیرید.

wikidemy

مراحل سئو و بهینه‌سازی سایت جهت افزایش رتبه

بهینه‌سازی به‌صورت کلاسیک از تعدادی مراحل بسیار کلی تشکیل می‌شود. این مراحل به سرعت بهینه‌سازی و افزایش رتبه شما بسیار کمک می‌کند و می‌تواند رمز موفقیت شما نیز باشد.

بهینه‌سازی ساختار سایت

در اولین مرحله که در بسیاری از تدریس‌های آموزش سئو دیده نمی‌شود، بهینه‌سازی ساختار سایت از نظر url و ... است. منظور از اصلاح و طراحی یک ساختار مناسب، ایجاد دسته‌بندی، صفحات، زیر دسته ها و ....، باتوجه‌به نیاز کاربران است. این مسئله در همه سایت‌ها وجود دارد، خصوصا سایت‌های فروشگاهی باید توجه بسیار زیادی به آن کنند.

بررسی نیاز کاربران و پیدا کردن کلمات کلیدی

هدفی که در بهینه‌سازی سایت وجود دارد، ارائه بهترین پاسخ به نیاز کاربران و کسب درآمد از آن طریق است. سئو در حقیقت مانند یک تبلیغ خالص با بازدهی 100 درصد است. درسته بازدهی 100%! اما دلیل آن چیست؟ فرض کنید برای تبلیغ کسب و کارتان با پرداخت هزینه های بسیار نجومی، یک بنر تبلیغاتی در یکی از اتوبان های شهری را از آن خود می‌کنید. به نظرتان چند درصد از افرادی که آن تابلو و بنر را می‌بینند به‌دنبال محصول یا خدمات شما هستند؟ اما زمانی‌که وب سایت شما در هنگام سرچ کاربران، در بالاترین جایگاه نمایش داده شود، در حقیقت شما مشتریانی که به‌دنبال محصولات تان هستند را روانه وب سایت خود می‌کنید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، خودتان را تبلیغ و به آن‌ها معرفی می‌کنید.

حالا برای آنکه بتوانید در هنگام سرچ کاربران در رتبه 1 گوگل نمایش داده شوید، باید بدانید آن‌ها چه عباراتی را سرچ می‌کنند تا به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته پیدا کنند. عباراتی که توسط کاربران سرچ می‌شوند، کلمات کلیدی سایت شما هستند. شما باید وب سایت خود را برای این عبارات بهینه کنید تا در هنگام سرچ مشتریان، توسط گوگل به آن‌ها نمایش داده شوید؛ پس درنتیجه پیدا کردن کلمات کلیدی جزو مهم‌ترین مراحل بهینه‌سازی با هدف قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است.

UI و UX کاربردی و جذاب

UI به‌معنای ارتباط کاربری است. یعنی شما طراحی زیبا و جذابی در سایتتان داشته باشید تا کاربران حس خوبی از سایت شما دریافت کنند. اگر زیبایی و جذابیت به درستی روی وب سایتتان پیاده‌سازی نشود نمی‌توانید رضایت مشتریان خود را جلب کنید.

UX هم به‌معنی تجربه‌کاربری است. تجربه کاربری به‌معنی این است که کاربر بتواند به‌راحتی در سایتتان پاسخ نیازش را بیابد. بگذارید با مثالی این مسئله را به خوبی برایتان جا بیندازیم.

فرض کنید شما برای خرید موبایل NOTE 20  سامسونگ وارد وب سایتی می‌شوید. چیزی که در وهله اول انتظار دارید ببینید، تصاویر و قیمت آن است. حالا فرض کنید یک فروشگاه اینترنتی قیمت محصولات خود را در پایین صفحه قرار دهد. در اینجا کاربران نمی‌توانند قیمت را پیدا کنند و به همین دلیل از آن سایت خارج و از فروشگاه‌های دیگر استفاده می‌کنند و چه چیزی بدتر از اینکه یک فروشگاه، مشتریان خود را از دست بدهد. مسئله UX در گذشته اهمیت چندانی نداشت اما در سال 2020 بسیار حائز اهمیت شده است پس آن را دست کم نگیرید.

wikidemy

 _ On page seo سئو داخلی

پس از آنکه این مراحل را گذراندید باید با آنالیز سایت به‌طور کامل، فاکتور‌های سئو را در آن بررسی و در صورت عدم وجود یا نقص، آن‌ها را برطرف کنید. سئو داخلی شامل هر اقدامی است که روی محتوا مانند تصاویر، مقالات، نوشته ها و ... انجام می‌دهید تا آن‌ها را برای یوزرهای سایت تان بهینه کنید. فاکتور‌های زیادی برای سئو داخلی وجود دارد که باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی و به ترتیب اعمال کنید.

Off page seo _ سئو خارجی

سئو خارجی یکی دیگر از ابعاد  و مراحل سئو برای رسیدن به صفحه اول است. هر فعالیتی که شما در خارج از سایتتان مانند فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر و همچنین خرید بک لینک انجام می دهید جزو سئو off page محسوب می‌شود. بک لینک ها، بیس و پایه سئو خارجی است و نباید آن‌ها را دست کم گرفت. گاها پیش می آید که سایت شما به صفحه اول گوگل رسیده اما قدرت کافی برای کسب جایگاه های اول را در مقایسه با رقبایتان ندارید. در اینجا backlink به کمک شما می‌آید تا بتوانید قدرت لازم برای رسیدن به لینک 1 را کسب کنید.

تبلیغات Google Ads

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به رتبه 1، تبلیغات کلیکی گوگل است. در تبلیغات کلیکی شما با پرداخت هزینه بابت هر کلیک روی سایتتان، جایگاه اول را از آن خود می‌کنید. این مدل تبلیغ می‌تواند شما را به هدفتان برساند اما مشکلی که دارد، پرداخت همیشگی هزینه است. تا وقتی به گوگل پول (ارز های خارجی مانند دلار و ...) پرداخت نکنید نمی توانید در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید.

در این پست قصد داشتیم راه‌های رسیدن به صفحه اول گوگل تضمینی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید از این طریق درآمد خود را چند برابر کنید. در نظر داشته باشید که سئو و بهینه‌سازی سایت یک فرایند زمان بر است و نیاز به صبر دارد. پس برای اینکه بتوانید طعم موفقیت را بچشید صبور باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرار گرفتن در صفحه اول گوگل با ویکی دمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..