تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای راه اندازی شبکه 5G در شهر‌های دیگر برنامه‌هایی داریم / ایرانسل در حال حاضر ۵۳ میلیون مشترک دارد

//به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم «چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکۀ تلفن‌همراه ایرانسل» در آمفی‌ تئاتر ساختمان مرکزی ایرانسل با رعایت آیین‌نامه‌های بهداشتی و حضور گروه معدودی از اهالی رسانه و همچنین همراهی آنلاین جمع کثیری از خبرنگاران در بستر تلویزیون اینترنتی لنز و پلتفرم دانا پلاس، از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شده است.

بیژن عباسی‌آرند مدیر نعامل ایرانسل در مراسم چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکۀ تلفن‌همراه ایرانسل با اعلام آخرین دستاوردهای ایرانسل در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت‌: ایرانسل در حال حاضر با ۵۳/۵ میلیون نفر مشترک و پوشش جمعیتی ۸۹ درصدی در کل کشور، بیش از ۳۹ میلیون مشترک اینترنت همراه و بیش از ۶۶۰ هزار مشترک اینترنت ثابت (TD-LTE) دارد.

وی در ادامه با ارائه آمارهایی از پهنای باند مصرفی در شبکۀ دیتای ایرانسل گفت: ترافیک روزانۀ دیتای شبکه ایرانسل از ابتدای فعالیت بیش از ۱۲۲۸ برابر شده و تجربه مشترک در استفاده از شبکۀ دیتا نیز بیش از ۱۴۰ برابر بهبود پیدا کرده است. همچنین بیش از ۳۷ میلیون گوشی هوشمند در شبکۀ ایرانسل فعال است و روزانه یازده هزار و ۵۴۳ ترابایت ترافیک مصرفی در شبکۀ دیتای ایرانسل رقم می‌خورد.

عباسی آرند همچنین گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران ما ایرانسل به عنوان یکی از بهترین اپراتور ها شده و در حال رقابت جدی با اپرتورهایی است که در گذشته وجود داشتند. ایرانسل پرچمدار نسل پنجم اینترنت در کشور بوده و مفتخر است که حدود 11 میلیون روستایی در کشور از سیم کارت‌های این شرکت استفاده می‌کنند.

پرداختن به نسل جدید تلفن همراه و نسل پنجم نیز از برنامه‌های ایرانسل بوده و خوشبختانه زیر ساخت لازم برای شبکه ۵جی نیز ایجاد شده است. ما بیش از یکسال روی این پروژه کار کردیم و در حال حاضر این پروژه صورت پایلوت هم در دفتر مرکزی ایرانسل راه اندازی شد و در چند نقطه دیگر تهران نیز راه اندازی خواهد شد تا مردم بتوانند در قالب هات اس پات از این فناوری استفاده کنند. اما ابرنامه راه اندازی این شبکه در چند شهر دیگر را نیز داریم.

ایرانسل

شرکت ایرانسل

اپراتور ایرانسل

برنامه ایرانسل

مراسم ایرانسل

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای راه اندازی شبکه 5G در شهر‌های دیگر برنامه‌هایی داریم / ایرانسل در حال حاضر ۵۳ میلیون مشترک دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..