تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال ریلی مرسولات پستی به شهرهای مختلف کشور

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارسال مرسولات پستی از طریق قطار به شهرهای کشور اظهار کرد: در حال حاضر ما بخش عمده‌ای از مرسوله‌ها را با استفاده از قطار و به صورت چارتری ارسال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به ارسال مرسوله از طریق قطار به شهر‌هایی مانند مشهد، زاهدان و ... افزود: شرکت پست ارسال مرسوله به صورت ریلی را در دستور کار خود دارد.

او بیان کرد: انتقال مرسوله به صورت ریلی، امنیت، سلامت و سرعت ارسال مرسوله را به دنبال دارد و نزدیک ۱ ماه است که این کار توسط شرکت ملی پست در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید؛

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال ریلی مرسولات پستی به شهرهای مختلف کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..