تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محدود بودن کیفیت بازی Watch Dogs: Legion روی کنسول‌ های آینده

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Ubisoft اعلام کرده است که عنوان Watch Dogs: Legion فقط با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه در PS5 و Xbox Series X می‌تواند با وضوح 4K و قابلیت ردیابی اشعه اجرا شود. جالب اینجاست که حتی رایانه‌های شخصی رده بالا نیز با قابلیت اطمینان گرافیکی بالا، قادر به رسیدن به سرعت ۶۰ فریم در ثانیه نبودند؛ قبل از اینکه Nvidia کارت گرافیک‌های سری ۳۰ را معرفی کند، اما با توجه به اینکه مایکروسافت و سونی "نسل بعدی" را مطرح کرده‌اند، در عملکرد این کنسول‌های برای بازی مذکور سوال پیش خواهد آمد.

طبق تحقیقات فنی در ماه جولای توسط Digital Foundry، حتی قوی‌ترین کارت‌های گرافیک Nvidia نیز قادر به اجرای Watch Dogs: Legion با بالاترین مشخصات 4K/60fps با قابلیت RTX نبودند. نسخه‌های پیش نمایش یا بتا توزیع شده توسط Ubisoft با روی سرعت ۳۰ فریم ثانیه قفل شده اند. تلاش برای بالاتر رفتن از این مقدار رندر، احتیاج به کارت گرافیک NVIDIA RTX 2080 ti خواهد داشت.

واچ داگز

این موضوع تا حدودی یک آشکارکننده نگران کننده بود که ممکن است زیر سوال برود، اما لازم به یادآوری است که ردیابی اشعه یک تکنیک جدیدتر است که هنوز به درستی توسط سخت افزار فعلی، شرایط اجرای آن مهیا نشده است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محدود بودن کیفیت بازی Watch Dogs: Legion روی کنسول‌ های آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..