تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینتل بخش ساخت حافظه‌های فلش NAND را با قیمت ۹ میلیارد دلار فروخت

بخش ساخت حافظه‌های فلش NAND اینتل شامل کسب‌وکار ساخت NAND SSD و قطعات مربوط به حافظه NAND و شرکت Dalian سازنده این حافظه‌ها در کشور چین می‌شود.

پس از منتشرشدن این خبر، این سؤال برای بسیاری از کاربران پیش آمد که چه اتفاقی برای حافظه‌های بسیار سریع Optane می‌افتد. این حافظه‌ها را همچنان اینتل با همکاری شرکت میکرون این حافظه را خواهد ساخت. درحال‌حاضر، این قرارداد منتظر تأیید دولت آمریکا است و به‌نظر می‌رسد سال آینده نهایی خواهد شد.

باب سوان، مدیرعامل اینتل، می‌گوید که این تغییرات باعث می‌شود که در آینده بتوان با اولویت بهتری روی موضوعات مختلف سرمایه‌گذاری کرد.

این بزرگ‌ترین خرید شرکت کره‌ای SK Hynix تا امروز است. این شرکت در سال ۲۰۱۷ شرکت ژاپنی Kioxia را با قیمت ۳٫۷ میلیارد دلار خریده بود. شرکت Sk Hynix تمرکز خود را روی تولید حافظه‌های NAND گذاشته که داخل گوشی‌های هوشمند و دیتاسنترها استفاده می‌شوند. درحال‌حاضر، سامسونگ نقش زیادی در تولید حافظه‌های NAND دارد و این بازار را دراختیار دارد.

در کمال تعجب، این خبر تأثیر زیادی روی سهام شرکت SK Hynix نداشت و در دقایق ابتدایی انتشار این خبر، سهام این شرکت افزایش یافت؛ اما پس از شوک اولیه، سهام آن‌ها ۲ درصد کاهش پیدا کرد. دراین‌میان، سهام سامسونگ هم ۱ درصد افزایش یافت. یکی از تحلیلگران بازار گفته که سهام‌داران شرکت SK Hynix نظر مثبتی درباره این خرید ندارند؛ چراکه قیمت آن را خیلی زیاد می‌دانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینتل بخش ساخت حافظه‌های فلش NAND را با قیمت ۹ میلیارد دلار فروخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..