تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماس صوتی و تصویری به نسخه دسکتاپ واتس‌اپ می‌آید

بر اساس گزارش جدیدی که در سایت WABetaInfo منتشر شده است، کاربران به‌زودی می‌توانند تماس صوتی و تصویری را در نسخه دسکتاپ واتساپ هم تجربه کنند. حتی تصویری از این قابلیت فاش شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید که در آن، صفحه مربوط به تماس صوتی در کامپیوتر نشان داده می‌شود و کاربر می‌تواند تماس را رد یا قبول کند. هنوز نمی‌دانیم این ویژگی روی تماس صوتی به چه صورت است. آیا همانند نسخه موبایل پیش‌نمایش ویدئویی از کاربر نشان داده می‌شود؟ هنوز مشخص نیست. آیا می‌توان تماس ویدئویی را به تماس تصویری تبدیل کرد؟ این موضوع هم هنوز مشخص نیست.

تماس صوتی و تصویری واتس اپ

این ویژگی تماس گروهی را هم به‌همراه خواهد داشت؛ اما این قابلیت محدودیت هشت‌نفره دارد. اضافه شدن قابلیت تماس به نسخه دسکتاپ و وب واتساپ باعث می‌شود این نسخه‌ها مستقل‌تر از نسخه موبایل شوند. بااین‌حال کاربران همچنان نیاز دارند در زمان استفاده از نسخه وب و دسکتاپ موبایل خود را به ‌همراه داشته باشند. البته گفته می‌شود به‌زودی این مشکل هم از بین می‌برد و برای استفاده از نسخه دسکتاپ نیازی به گوشی نخواهید داشت.

مقاله‌ی مرتبط:

زمانی‌که این ویژگی‌ها فعال شود، کاربران واتس می‌توانند به‌صورت مستقل از نسخه دسکتاپ و وب استفاده کنند. این امکان باعث می‌شود که واتساپ بتواند به‌عنوان رقیبی برای اسکایپ و زوم شناخته شود.

هنوز نمی‌دانیم این ویژگی‌ها کی فعال می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماس صوتی و تصویری به نسخه دسکتاپ واتس‌اپ می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..