تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کسی در مرگ ۱۷ هزار کشته تصادفات مقصر است؟

سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ظهر امروز در همایش تقدیر از نمونه‌های ترافیکی پایتخت اظهار کرد: جمعاً بالغ بر ۳۰ میلیون وسیله نقلیه داریم، در سال ۶ هزار تصادف رانندگی داریم که اگر فرض را بر آن بگیریم که نصفی از وسایل نقلیه مقصر نیستند باید بگوییم که سالانه ۳ هزار نفر ۱۷ هزار کشته در تصادفات به جا می‌گذارد.

رئیس پلیس راهور فاتب تصریح کرد: در تهران ۴ میلیون خودرو و ۳.۵ میلیون موتورسیکلت در حال فعالیت هستند. کنترل فرد به فرد این وسایل نقلیه از سوی پلیس اصلاً توجیهی ندارد. اما چگونه با جلوی تخلف وسایل نقلیه بویِژه موتورسیکلت سواران را گرفت.

سردار حمیدی ما در کشور دو گروه داریم. یک گروه مبتنی بر قانون هستند و می‌گویند پلیس باید طبق قانون، متخلف را جریمه کند. گروه دوم مردم و کارشناسانی هستند که می‌گویند این افراد شاغل هستند و از طریق همین وسیله نقلیه کسب روزی می‌کنند و پلیس نباید با آنها برخورد کند.

وی تصریح کرد: ما گروه دوم را در بیشتر در خیابان‌ها می‌بینیم. جریمه و توقیف موتورسیکلت‌ها سخت‌ترین کار پلیس است اما چه کنیم که باید به قانون عمل کنیم.

47231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کسی در مرگ ۱۷ هزار کشته تصادفات مقصر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..