تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد حیرت‌انگیز برای گل‌محمدی از سوپر لیگ چین

یحیی گل محمدی که توانست پرسپولیس را به عنوان قهرمانی در لیگ برتر نوزدهم فوتبال کشور برساند، موفقیت‌های خود در راس کادر فنی این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا نیز ادامه داد تا سرخپوشان تهران به فینال این مسابقات راه پیدا کنند. گل محمدی حالا و پس از درخشش با پرسپولیس پیشنهاد رسمی از یک تیم باشگاهی در سوپر لیگ چین دریافت کرده است.

این باشگاه چینی با ارائه یک پیشنهاد مالی قابل توجه خواهان عقد قرارداد یک ساله با گل محمدی است.

یکی از اعضای باشگاه پرسپولیس این خبر را تایید کرد. گل محمدی با وجود داشتن قرارداد با پرسپولیس، به دلیل مبلغ قابل توجه تیم چینی، فعلاً دست رد بر سینه این باشگاه نزده و پاسخ منفی نداده است تا شرایطش را در روزهای بعد ارزیابی کند. این در حالی است که گل محمدی این روزها پرسپولیس را برای حضور در لیگ برتر بیستم آماده می‌کند.

پرسپولیس که خود را برای حضور مقتدرانه در دفاع از قهرمانی در لیگ برتر و بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند باید منتظر تصمیم گیری نهایی گل محمدی در این خصوص باشد. تصمیمی که می‌تواند بحران را وارد پرسپولیس کند.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد حیرت‌انگیز برای گل‌محمدی از سوپر لیگ چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..