تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژگی های جدیدترین بروزرسانی تسلا مدل ۳، معرفی شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طراحان خودرو تسلا مدل ۳ سال ۲۰۲۱ و مدل Y EV اکنون حاضر هستند، و پیشرفت‌های مهم در هر دو مدل به را (از طریق Electrek) نشان می‌دهند. مدل ۳ که قیمتی ۴۶.۹۹۰ دلاری در آینده وارد بازار می‌شود و می‌تواند مسافت ۳۵۳ مایل را بپیماید، که یک پیشرفت ۳۰ مایلی تحسین برانگیز نسبت به مدل ۲۰۲۰ به شمار می‌رود.

مدل Standard Range Plus قدرت پیمایش ۲۶۳ مایلی، بالاتر از ۲۵۰ دارد، در حالی که مدل پرفورمنس ۱۶ مایل بیشتر (۳۱۵) مایل حرکت می‌کند گفتنی است همه محدوده‌ها تخمین زده شده‌اند و باید به تصویب EPA برسند.

بیشتر بخوانید

مدت زمان شتابرسی نیز نسبت به تمامی مدل‌ها پیشرفت کرده و مدل ۳ پرفورمنس در ۳.۱ ثانیه ۶۰ مایل بر ساعت شتاب می‌گیرد، که ده برابر سریعتر از قبل است. از لحاظ ظاهری، مدل ۳ کمی دارای چرخ‌های ۱۸ و ۱۹ اینچی بروزرسانی شده،  چرخ‌های ۲۰ اینچی جدید Uberturbine نیز در این خودروی سواری به کار گرفته شده است. همچنین این مدل یک فرمان فلزی رنگ زده شده که احتمالا گرما دیده دارد، علاوه بر این یک صندوق عقب با طراحی جدید و پنجره‌های دو جداره نیز در این خودرو وجود خواهد داشت.

بازگشت قابلیت شکست نور آینه به خانواده جدید تسلا

تسلا همچنین قابلیت شکست نور توسط آینه داخل اتومبیل را بازگردانده است. در ضمن، مدل Y Long Range Dual Motor اکنون قدرت پیمایش ۳۲۵ مایل، بالاتر از ۳۱۶ مایل را دارد، درحالی که مدل پرفورمنس از ۲۹۱ به ۳۰۳ مایل پیشرفت کرد. با این حال، مدل Y اصلاحات داخلی مانند مدل ۳ را ندارد.

به گفته Electrek، سرچشمه ترقی در مسافت پیموده شده بر حسب مایل ظاهرا از یک «مجموعه بهره وری» جدید است. تسلا پیش از این در حال افزایش مسافت پیموده شده بر حسب مایل از باتری ۷۵ کیلو وات ساعتی مدل ۳ نسبت به هر رقیب EV بود؛ برای مثال، ID.۴ VW که در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود با باتری ۸۲ کیلو وات ساعتی مسافت ۲۵۰ مایل را می‌پیماید. اکنون، تسلا حتی فراتر از این رفته، و تا سال ۲۰۲۲ انتظار می‌رود باتری‌های جدیدی به کار بگیرد که حین کاهش قیمت راندمان بالاتری نیز داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژگی های جدیدترین بروزرسانی تسلا مدل ۳، معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..