تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Call Of Duty: Black Ops Cold War آماده پیش بارگذاری بر روی کنسول های بازی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کال آف دیوتی: جنگ سرد بلک اپس بتا رسما عرضه شده و بر خلاف نسخه قبلی، برای PS4، Xbox One، و PC قابل اجرا است. این بازی از ۱۷ اکتبر، صرف نظر از اینکه آن را از قبل سفارش داده‌اید یا خیر برای همگان در دسترس خواهد بود. این عنوان از Crossplay پشتیبانی می‌شود، و می‌توانید با افراد دیگر در هر پلتفرمی بازی کنید.

سومین هفته بتا برای کال آف دیوتی: جنگ سرد بلک اپس در حال شروع شدن است و می‌توانید آن را از همین الان پیش دانلود کنید. فعال سازی تایید کرده است که پیش دانلود برای PS4، Xbox One و PC اکنون در دسترس است، این اولین باری است که بازیکنان در تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند نسخه بتا آن را تجربه کنند. اما، تمامی بازیکنان به طور خودکار به بازی دسترسی پیدا نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید

پیش دانلود و حجم فایل

با در نظر گرفتن اینکه حجم فایل بسیار بالا است پیش دانلود شاید ایده خوبی باشد. به گفته Charlielntel، حجم فایل‌ها به این ترتیب است: PS4-۳۱ گیگابایت، Xbox One-۲۰.۵ گیگابایت و PC- ۴۲.۲ گیگابایت

شما می‌توانید جنگ سرد بلک اپس بتا را همین حالا پیش دانلود کنید و برای این کار به هیچ کدی نیاز نخواهید داشت. همچنین گفتنی است بازیکنان PS4 که در اولین اخر هفته بتا شرکت کردند لازم نیست برنامه کاربر را دوباره دانلود کنند.

Call Of Duty: Black Ops Cold War آماده پیش بارگذاری بر روی کنسول های بازی

زمان‌ شروع جنگ سرد کال آف دیوتی

جنگ سرد بلک اپس بتا در روز پنج شنبه ۱۵ اکتبر ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود. تمامی بازیکنان PS4 می‌توانند در این ساعت به بتا وارد شوند، در حالی که بازیکنان Xbox One و PC باید از قبل بازی را سفارش دهند تا بتوانند آن را شروع کنند.

در ۱۷ اکتبر، بتا صرف نظر از وضعیت پیش سفارش برای همگان باز می‌شود، و تا ۱۹ اکتبر دایر است. برای Xbox One ایکس باکس لایو گلد، و برای PC Battle.net لازم است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Call Of Duty: Black Ops Cold War آماده پیش بارگذاری بر روی کنسول های بازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..