تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای قالیباف مراقب باش!

به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، توصیه می‌شود که حتی اگر مخالف حسن روحانی است، مسیر این نوع اتهام‌زنی ها و فحاشی‌ها به رئیس جمهور را ببندد. این مسیر به سمت بحران مشروعیت رفته و اگر فرداروزی خود آقای قالیباف، برای ریاست جمهوری بیاید با این هجمه ها رو به رو می شود.

بنابراین باید بین نقد مودبانه و فحاشی مرزگذاری شود. آن چه که اکنون در حال وقوع است، اتفاقی انتقام‌گیرانه است و مخالفان تنها به فکر ضربه زدن هستند.

این هجمه‌ها که به سمت روحانی  روانه می شود، با یک برنامه‌ریزی مشخصی انجام شده و هدف آن هم کاهش مشارکت مردم در انتخابات است. هیچ نگرانی برای کاهش مشارکت از سوی این افراد وجود ندارد. دلیل این کار همین این است که آن چه مجلس امروز را پای کار آورد، مشارکت پایین مردم بود. مزه این مشارکت کم به مزاج آنان خوش آمده و به همین دلیل به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هستند تا کسانی که رای خاصی ندارند، بالا بیایند.

ضمن این که نباید فراموش شود، انتقادهای ما به  آقای روحانی بدین جهت است که ایشان با رای مردم روی کار آمد و برای آن به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد تا در مقابل تندروها بایستد. منتقدینی که تخریبش می‌کنند و منتقد روحانی در جامعه شده اند. این کار، فرصت‌طلبی بسیار ناپسندی است که از طرف افراطیون صورت می‌گیرد. 

* فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو مجمع روحانیون مبارز

۲۷۲۱۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای قالیباف مراقب باش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..