تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبکه ملی اطلاعات در مقابل تهدیدات سایبری امنیت دارد

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه ملی اطلاعات با نام‌های اینترنت ملی و شبکه ملی اینترنت هم شناخته می‌شوند.

این شبکه پروژه‌ای برای توسعه زیرساخت اطلاعاتی امن و پایدار ملی در کشور و شبکه‌ای مبتنی بر قرارداد اینترنت (IP) به همراه سوئیچ‌ها و مسیریاب‌ها و مراکز داده‌ای است، به صورتی که درخواست‌های دسترسی داخلی و اخذ اطلاعاتی که در مراکز داده داخلی نگهداری می‌شوند به هیچ‌وجه از طریق خارج کشور مسیریابی نشود و امکان ایجاد شبکه‌های اینترنت و خصوصی و امن داخلی در آن فراهم شود.

البته این شبکه ملی هنوز به صورت کامل تکمیل نشده و مورد تهاجم تهدیدات سایبری مختلفی قرار گرفته و در همین راستا به سراغ رئیس سازمان پدافند غیر عامل رفتیم تا درباره امن بودن این شبکه توضیحاتی ارائه دهد.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر امن بودن شبکه ملی اطلاعات در مقابل تهدیدات سایبری اظهار کرد: شبکه ملی اطلاعات در حال شکل گیری است و فرآیند آن هنوز کامل نشده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: قابلیت‌های موجود در این شبکه بسیار مناسب است و می‌تواند بسیاری از تهدیدات را پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبکه ملی اطلاعات در مقابل تهدیدات سایبری امنیت دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..