تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوبارو WRX جیمکانا معرفی شد

سوبارو جدیدترین نسخه WRX STI را معرفی کرد که قرار است در قسمت بعدی سری محبوب جیمکانا (Gymkhana) نقش اصلی را بازی کند. این مدل سفارشی با کمک Vermont SportsCar ساخته شده است و بدنه فیبرکربنی دارد.

نمای جلو خودرو سوبارو WRX STI / Subaru  سیاه رنگ در پیست

نمای جانبی سوبارو WRX STI / Subaru  سیاه رنگ در پیست نمای عقب سوبارو WRX STI / Subaru  سیاه رنگ در پیست در حال درگ نمای سه چهارم عقب خودرو سوبارو WRX STI / Subaru  سیاه رنگ نمای صندوق عقب سوبارو WRX STI / Subaru  سیاه رنگ نمای چراغ جلو سوبارو WRX STI / Subaru  سیاه رنگ نمای جانبی سوبارو WRX STI / Subaru  سیاه رنگ نمای کاپوت و پیشرانه سوبارو WRX STI / Subaru  سیاه رنگ نمای سه چهارم خودرو سوبارو WRX STI / Subaru  سیاه رنگ در سری جیمکانا

سوبارو زیاد به جزئیات این مدل اشاره نکرد؛ اما می‌توان بسته آیرودینامیکی بسیار کاملی را مشاهده کرد که شامل کانارد (بالچه) و اسپیلتر جلو و بال عقب دوطبقه است. همچنین، این مدل از دیفیوزر بسیار بزرگ و تغاری‌های گلگیر برجسته و صندوق عقب باز ​بهره می‌برد.

مقاله‌های مرتبط:

قدرت خروجی از پیشرانه باکسر سوبارو گرفته می‌شود. درباره مشخصات این پیشرانه اطلاعات بیشتری در دست نیست؛ ولی این شرکت اعلام کرد که پیشرانه از خروجی اگزوز بیرون‌آمده از کاپوت برخوردار است. این خودرو از سیستم تعلیق اصلاح‌شده و رینگ‌های طلایی قرار‌گرفته در لاستیک‌های یوكوهاما آدوان استفاده می‌کند. همچنین، کانال‌های هوای عقب و فضای داخل کابین اصلاح‌شده مجهز به قفس غلت‌گیر وجود دارد.

درباره زمان پخش سری جدید جیمکانا هیچ صحبتی نشده است؛ اما تراویس پاسترانا، راننده سوبارو موتوراسپرتس، با این خودرو هنرنمایی می‌کند. درحالی‌که برخی از طرفداران کن بلاک را از دست خواهند داد، سری جدید امسال از تجربه ده‌ها سال گذشته پاسترانا در رالی، رالی کراس، سوپرکراس، موتور کراس آزاد، نسکار و بدلکاری بهره‌مند خواهد شد. همچنین، در دو قسمت اول سری جدید جیمکانا از خودرو سوبارو WRX STI بهره گرفته می‌شود.

نمای بالا خودرو سوبارو WRX STI / Subaru  سیاه رنگ

درحالی‌که بسیاری از جزئیات این خبر تأیید نشده بودند، پاسترانا گفت:

این سوبارو STI باورنکردنی است! قبلا هرگز برای این کار و ساخت خودرویی بدون محدودیت فرصت نداشته‌ایم. پیشرانه، سیستم تعلیق، آیرودینامیک و در کل همه‌چیز عالی است. به‌لطف این طراحی بدون محدودیت، سوبارو WRX STI بسیار سریع و خشن است. کنترل آن به‌آسانی ممکن می‌شود و در پیچ‌ها عملکرد خوبی دارد و در آزمایش‌ها نیز نشان داد که برای موتوراسپرت بسیار مناسب است. جیمکانا چالشی جدیدی برای من است؛ اما می‌خواهم کیفیت خود را بهبود بخشم و این خودرو برای انجام همین کار ساخته شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوبارو WRX جیمکانا معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..