تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باتری مانع ساخت گوشی کوچک ردمی شده است

درحال‌حاضر، گوشی‌های کوچک زیادی را در بازار گوشی‌های هوشمند مشاهده نمی‌کنید. آیفون ۱۲ مینی و آیفون SE سال ۲۰۲۰ و پیکسل ۵ سه گزینه‌ای هستند که با آن مواجه می‌شوید. اکثر گوشی‌های موجود در بازار از صفحه‌نمایش ۶ اینچ یا بزرگ‌تر استفاده می‌کنند. شیائومی نیز در سال ۲۰۲۰ گوشی‌هایی در اندازه ۶٫۴ اینچ یا بزرگ‌تر راهی بازار کرد.

حالا مدیر اجرایی شرکت ردمی، یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی، به این موضوع اشاره کرده که شرکتش به ساخت گوشی کوچک یا گوشی مینی علاقه دارد.

مقاله‌ی مرتبط:

بااین‌حال، مشکل بزرگی در زمینه‌ی تولید گوشی‌های مینی وجود دارد: ظرفیت باتری. گوشی کوچک باعث می‌شود که ابعاد باتری هم کوچک‌تر شود و این به‌معنای کم‌شدن ظرفیت باتری است. قبلا هم دیده بودیم که گوشی‌هایی مانند آیفون SE سال ۲۰۲۰ و پیکسل 4a و گوشی‌های کامپکت پیشین سونی ظرفیت باتری کمتری داشتند. باوجوداین‌، مصرف باتری به بهینه‌کردن نرم‌افزار مربوط می‌شود.

مثلا گوشی پیکسل 4a با باتری ۳،۱۴۰ میلی‌آمپرساعتی، مشکلی ازنظر باتری ایجاد نمی‌کرد. بااین‌حال، بهینه‌کردن نرم‌افزاری گوشی هم بسیار سخت و پیچیده است و راهکارهای خاص خود را دارد؛ مخصوصا الان که در حال رفتن به‌سمت 5G هستیم و این تکنولوژی باتری زیادی مصرف می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باتری مانع ساخت گوشی کوچک ردمی شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..