تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رندر و تاریخ معرفی خانواده گلکسی اس ۳۰ سامسونگ فاش شد

شایعه‌های منتسب به سری جدیدی گوشی‌های سری گلکسی S که توسط برخی کارشناسان با نام گلکسی اس ۲۱ و توسط برخی دیگر با نام گلکسی اس ۳۰ خطاب می‌شود، طی هفته‌های اخیر بیشتر شده‌اند. مدتی پیش شایعه‌ای شنیدیم که ممکن است سری بعدی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ زودتر از حد انتظار معرفی شوند؛ درواقع آن شایعه‌ها به‌طور دقیق‌تر می‌گفتند تولید انبوه سری گلکسی اس ۳۰ زودتر از سال‌های قبل آغاز شده است. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، شایعه‌ی یادشده حقیقت دارد. 

استیو همرستافر ملقب ‌به آن‌لیکس (OnLeaks) که سابقه‌ی افشای رندرهای شمار در خور توجهی از گوشی‌های هوشمند را دارد، چند روز پیش رندرهای منتسب به گلکسی اس ۳۰ را فاش کرد. این نوع رندرها که نمونه‌شان را برای گوشی‌های دیگر دیده بودیم بارها حقیقی از آب درآمده‌اند. در آن رندرها شاهد موبایلی هستیم که نمایشگر ۶٫۲ اینچ با حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی دارد.

رندر گلکسی اس ۳۰ / Galaxy S30 سامسونگ نمایشگر و پنل پشتی

رندر فاش‌شده‌ی گلکسی اس ۳۰ سامسونگ

بخش پشتی گلکسی اس ۳۰ مجموعه ‌دوربینی با چینش جدید می‌بینیم که طراحی جدیدی دارد. گفته می‌شود دستگاه سامسونگ ۷٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد و این ضخامت با احتساب برآمدگی دوربین به ۹ میلی‌متر می‌رسد. گلکسی اس ۳۰ با ابعاد ۱۵۱٫۷ در ۷۱٫۲ در ۷٫۹ میلی‌متری اندکی پهن‌تر از گلکسی اس ۲۰ است، اما به‌طور کلی ابعاد دو گوشی مورد بحث بسیار شبیه به هم است. 

رندر گلکسی اس ۳۰ / Galaxy S30 سامسونگ نمای سه رخ جلو و عقب

رندر فاش‌شده‌ی گلکسی اس ۳۰ سامسونگ

در فاصله‌ای کوتاه، رندرهای گوشی گلکسی اس ۳۰ اولترا (Samsung Galaxy S30 Ultra) هم فاش شد که به ما امکان می‌دهد با طراحی پرچم‌دار بعدی سامسونگ آشنا شویم. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، گلکسی اس ۳۰ اولترا قرار است شباهت‌های زیادی به گلکسی اس ۳۰ داشته باشد و صرفا در برخی جوانب ظاهری بهبودهایی به ‌خود ببیند.

تفاوت‌ ظاهری دو گوشی در نگاه اول قابل ‌تشخیص است و مواردی نظیر بزرگ‌تر بودن برآمدگی دوربین پنل پشتی در اس ۳۰ اولترا نسبت ‌به اس ۳۰ را شامل می‌شود. همرستافر ادعا می‌کند برآمدگی دوربین گلکسی اس ۳۰ اولترا تقریبا دو برابر بزرگ‌تر از گلکسی اس ۳۰ است و مجموعا چهار دوربین را در خود جای می‌دهد.

نمای سه رخ گلکسی اس ۳۰ اولترا / Galaxy S30 Ultra سامسونگ پشت و جلو

رندر فاش‌شده‌ی گلکسی اس ۳۰ اولترا سامسونگ

متأسفانه آن‌لیکس جزئیات دوربین‌هایی که درون برآمدگی پنل پشتی گلکسی اس ۳۰ اولترا به‌کار رفته‌اند نمی‌‌داند؛ بااین‌حال شماری از شایعه‌های پیشین اعلام می‌کنند مجموعه‌ دوربین پنل پشتی گلکسی اس ۳۰ اولترا ممکن است شامل دو دوربین تله‌فوتو به‌همراه دوربین‌‌های عریض و فوق عریض باشد. با نگاهی به رندرهای فاش‌شده، ممکن است با خود فکر کنید برآمدگی دوربین اس ۳۰ اولترا با پنل پشتی تراز است؛ بااین‌حال اگر به رندرهایی که تصویر سه‌رخ گوشی را نمایش می‌دهند نگاه کنید، متوجه می‌شوید این برآمدگی از پنل پشتی بیرون زده است. بدین ترتیب سامسونگ تغییراتی در چینش دوربین‌ها اعمال کرده؛ اما به‌نظر می‌رسد برآمدگی پنل پشتی همچنان بزرگ است. 

رندر گلکسی اس ۳۰ اولترا / Galaxy S30 Ultra نمایشگر و پنل پشتی مشکی

رندر فاش‌شده‌ی گلکسی اس ۳۰ اولترا سامسونگ

بر اساس آنچه استیو همرستافر ادعا می‌کند، گلکسی اس ۳۰ اولترا دارای ابعاد ۱۶۵٫۱ در ۷۵٫۶ در ۸٫۹ میلی‌متر است؛ یعنی تقریبا هم‌اندازه‌ی گلکسی اس ۲۰ اولترا. در بخش مرکزی بالای اس ۳۰ اولترا شاهد حفره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی خواهیم بود؛ این زبان طراحی را پیش‌تر در سری گلکسی اس ۲۰ هم دیده بودیم. از قرار معلوم نمایشگر گلکسی اس ۳۰ اولترا بین ۶٫۷ تا ۶٫۹ اینچ اندازه دارد.

مقاله‌های مرتبط:

بدین ترتیب ازلحاظ ابعاد و طراحی ظاهری قرار نیست شاهد تفاوت‌های بزرگی بین گلکسی اس ۲۰ اولترا و گلکسی اس ۳۰ اولترا باشیم. استیو همرستافر ادعا می‌کند گلکسی اس ۳۰ اولترا نمایشگری با لبه‌ی خمیده دارد؛ درحالی‌که مدل استاندارد به نمایشگری تخت مجهز است. در رندرهای منتسب به گلکسی اس ۳۰ اولترا همچنین شاهد دکمه‌های تعیین شدت صدا و پاور و درگاه USB-C هستیم.

شایعه‌ای که توسط آن‌لیکس منتشر شده است همچنین اعلام می‌کند برخلاف شایعه‌های قبلی، گوشی‌های سری گلکسی اس ۳۰ قرار نیست با قلم لمسی از راه برسند؛ البته شماری از شایعه‌ها می‌گفتند گلکسی اس ۳۰ صرفا از قلم پشتیبانی می‌کند، اما با قلم عرضه نمی‌شود. آن‌لیکس می‌گوید گلکسی اس ۲۰ «ممکن است» از قلم لمسی پشتیبانی کند.

آن‌لیکس همچنین می‌گوید گوشی‌های سری گلکسی اس ۳۰ قرار است ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (دی و بهمن ۱۳۹۹) معرفی شوند. اندروید سنترال به ‌نقل از منابع اختصاصی خودش مهر تأییدی بر ادعای آن‌لیکس می‌زند. درحال‌حاضر مشخص نیست که سامسونگ قصد عرضه‌ی گلکسی اس ۳۰ پلاس را هم دارد یا خیر. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دارید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رندر و تاریخ معرفی خانواده گلکسی اس ۳۰ سامسونگ فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..