تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین قیمت‌ها در بازار ماشین لباسشویی/اعلام ارزان‌ترین و گران‌ترین قیمت‌ها

به گزارش خبرآنلاین، از آن سو مشتریان نیز دچار سردرگمی هستند زیرا قیمت‌ها آنچنان افزایش یافته که با توان اقتصادی اکثر خانواده‌ها اصلا همخوانی ندارد.

برای اطلاع از وضعیت قیمت ماشین لباسشوئی سری به بازار زدیم؛ قیمت انواع برندها به شرح زیر است:

برند دوو

ماشین لباسشوئی دوو ۸کیلویی ۱۳ میلیون و ۷۰۰هزار تومان، دوو سری کاریزما ۸ کیلویی ۶میلیون و ۸۰۰هزار تومان، سری پریمو با ظرفیت ۸کیلوگرم ۱۳میلیون و ۲۷۵هزار تومان در بازار موجود است.

برند پاکشوما

ماشین لباسشوئی پاکشوما ۹کیلویی ۹میلیون و ۷۰۰هزار تومان، ماشین لباسشوئی ۷کیلویی همین برند ۱۰میلیون و ۲۰۰هزار تومان، ۸کیلویی پاکشوما ۹میلیون و ۵۵۰هزار تومان، دوقلوی پاکشوما ۹.۶کیلویی ۲میلیون و ۲۰۰هزار تومان، مدل WFI-۸۳۴۱۳ با ظرفیت ۸کیلو هم  ۱۲میلیون و ۱۷۴هزار تومان، ظرفیت ۶.۲ کیلوگرم هم ۵میلیون تومان عرضه می‌شود.  

برند آبسال

ماشین لباسشوئی آبسال ۷کیلویی ۸میلیون و ۲۰۰هزار تومان، مدل REN۷۱۱۲ با ظرفیت ۷کیلوگرم ۸میلیون و ۵۰هزار تومان، مدل AES-۱۰۶۱۳ نیز ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان فروخته می‌شود.

برند اسنوا

ماشین لباسشوئی اسنوا ۸کیلویی ۱۲میلیون و ۳۰۰هزار تومان، مدل ۵۷۱S  نیز ۹میلیون و ۲۵۰هزار تومان، مدل واش این واش ۱۵میلیون و ۳۰۰هزار تومان، اسنوا ۶ کیلویی هم ۹میلیون و ۱۵۰هزار تومان، اسنوا سری OCTA  هم ۱۲میلیون و ۳۰۰هزار تومان، مدل SWM-۸۴۳هم با ظرفیت ۸کیلوگرم ۱۴میلیون و ۲۲۰هزار تومان، اتوماتیک ۷کیلویی ۹میلیون و ۹۰۰هزار تومان، مدل SWD-Octa S با ظرفیت ۸کیلوگرم، ۱۲میلیون و ۷۰۰هزار تومان، مدل اتوماتیک اسنوا ۸کیلویی نیز ۱۲میلیون و ۹۰۰هزار تومان قیمت گذاری شده است.

ماشین لباسشوئی

برند ال جی

ماشین لباسشوئی تایتان ال جی ۹کیلویی هم ۲۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان، مدل WM-۶۲۳SW نیز ۱۳میلیون و ۵۰هزار تومان، مدل K۷۰۲N  با ظرفیت ۷کیلوگرم هم ۱۴میلیون و ۷۰۰هزار تومان، مدل G۹۵۰CSنیز با ظرفیت ۹کیلوگرم به قیمت ۳۷میلیون و ۴۰۰هزار تومان، ۸کیلویی ال جی مدل WM-۸۴۳SS هم ۲۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان، مدل WM-L۱۰۵۰S با ظرفیت ۱۰کیلوگرم به قینت ۲۶میلیون و ۵۰۰هزار تومان، مدل WM-۷۲۱N نیز ۱۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان، مدل WM-G۱۲۸SSهم با ۱۲کیلوگرم ظرفیت ۴۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان، مدل WM-۸۲۱NW  با ظرفیت ۸کیلوگرم به قیمت ۱۸میلیون تومان، جی پلاس مدل J۹۴۷۰W با ظرفیت ۹کیلوگرم هم ۱۰میلیون و ۳۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

برند سامسونگ

ماشین لباسشوئی سامسونگ ۶کیلویی ۱۲میلیون و ۱۰۰هزار تومان، ۷کیلویی ۱۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان، مدل Q۱۴۷۹W نیز ۲۳میلیون و ۴۰۰هزار تومان، سامسونگ ۸کیلویی هم ۱۵میلیون و ۱۰۰هزار تومان، مدل P۱۴۹۴W با ظرفیت ۹ کلیویی هم ۱۹میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، مدل J۱۲۴۱W  با ظرفیت ۷کیلوگرم ۱۳میلیون و ۹۰۰هزار تومان، مدل J۱۴۷۷W با ظرفیت ۷کیلوگرم نیز ۱۷میلیون و ۷۰۰هزار تومان عرضه می‌شود.

برند بوش

ماشین لباسشوئی بوش ۹کیلویی نیز ۲۵میلیون تومان، همچنین ماشین لباسشوئی ۷کیلویی این برند ۱۲میلیون و ۷۴۰هزار تومان، سری ۶ با ۹کیلوگرم ظرفیت با ۱۳درصد تخفیف ۱۶میلیون و ۱۹۰هزار تومان، مدل WAW۲۸۶۴۰ با ظرفیت ۸کیلوگرم ۳۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان، ۹کیلویی بوش مدل WAY۳۲۷X۰ نیز ۲۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان، مدل WAW ۳۲۴DE   نیز ۲۱میلیون و ۹۰۰هزار تومان، مدل WAW ۳۲۶۶XIR هم ۲۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

سایر برندها

در کنار این موارد، سایر برندها نیز به عرضه ماشین لباسشوئی در بازار می‌پردازند به طوری که برند جنرال آدمیرال ۸کیلویی ۷میلیون و ۵۹۹هزار تومان، ماشین لباسشوئ دوقلو برفاب ۷کیلویی یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، ماشین لباسشوئ تی سی ال ۷کیلویی ۸میلیون و ۹۰۰هزار تومان، ماشین لباسشوئی کرال ۹کیلویی ۱۰میلیون و ۵۰هزار تومان، ماشین لباسشوئی درب از جلو هایسنس سفید ۱۱میلیون و ۹۰۰هزار تومان، ماشین لباسشوئی سفید فریدولین با ظرفیت ۶.۸ کیلوگرم نیز یک میلیون و ۷۰۰هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

گران‌ترین و ارزان‌ترین برندهای بازار

نگاهی به قیمت‌ها نشان می‌دهد سه برند ال جی ، سامسونگ و بوش به عنوان برندهای پرطرفدار بازار ایران هستند که حداقل قیمت آنها از ۱۱میلیون و ۳۰۰هزار آغاز می‌شود که متعلق به برند سامسونگ است و به نرخ  ۴۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان برند ال جی ختم می‌شود.

عنوان ارزان‌ترین نرخ بازار نیز در اختیار ماشین لباسشوئی سفید فریدولین با ظرفیت ۶.۸ کیلوگرم نیز یک میلیون و ۷۰۰هزار تومان و پس از آن ماشین لباسشویی دوقلو برفاب ۷کیلویی یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان است.

با این حساب می‌توان گفت بین ارزان‌ترین و گران‌ترین ماشین لباسشوئی بازار ۴۱میلیون و ۸۰۰هزار تومان اختلاف قیمت وجود دارد که رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود. 

۲۲۳۲۲۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین قیمت‌ها در بازار ماشین لباسشویی/اعلام ارزان‌ترین و گران‌ترین قیمت‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..