تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تبلیغات ویدئویی وان پلاس 8 تی؛ از حضور رابرت داونی جونیور تا بازی سایبرپانک ۲۰۷۷

رابرت داونی جونیور که به‌واسطه بازی در نقش آیرون من شناخته شده است، به چهره تبلیغاتی گوشی وان پلاس 8 تی در کشور چین تبدیل شده است. این تبلیغ ابتدا با ویژگی شارژ ۶۵ وات شروع می‌شود و به صفحه‌نمایش و دوربین می‌پردازد. در بخش‌هایی از این تبلیغ به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی Ultrawide و حتی به قابلیت فیلم‌برداری باکیفیت 4K و سرعت ۶۰ فریم ‌بر ‌ثانیه هم اشاره می‌شود. در بخش دیگری از این تبلیغ صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز و ویژگی صفحه‌نمایش همیشه‌روشن هم به نمایش درمی‌آید. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید:

مقاله‌ی مرتبط:

در تبلیغ بعدی، گوشی وان پلاس 8T در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ دیده می‌شود. شرکت وان پلاس برای ساخت این تبلیغ با استودیوی CD Projekt Red همکاری کرده است. البته در این تیزر شکل و شمایل گوشی زیاد مشخص نشد. خیلی دوست داشتیم نسخه مخصوص گوشی وان پلاس 8T را که برای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ ساخته شده است می‌دیدیم. شرکت وان پلاس اعلام کرد که این مدل با نام OnePlus 8T 2077 از تاریخ ۱۴ آبان‌ماه راهی بازار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تبلیغات ویدئویی وان پلاس 8 تی؛ از حضور رابرت داونی جونیور تا بازی سایبرپانک ۲۰۷۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..